掃呢頁CODE去手機

2017年12月15日 星期五

霆鋒黑暗料理 祖藍未食犛牛睪丸已經好勁 __,霆鋒,王祖藍,祖藍,謝霆鋒,

祖藍讚霆鋒的黑暗料理掂,未食犛牛睪丸已經有強勁反應。藝人王祖藍與太太李亞男為謝霆鋒主理節目《鋒味》擔任嘉賓可謂苦盡甘來!昨日報道祖藍初到位於雲南省海拔 ...


祖藍讚霆鋒的黑暗料理掂,未食犛牛睪丸已經有強勁反應。


藝人王祖藍與太太李亞男為謝霆鋒主理節目《鋒味》擔任嘉賓可謂苦盡甘來!昨日報道祖藍初到位於雲南省海拔3,300高的香格里拉時遇上高反應,搞到要吸氧氣紓緩。冇事後,藍跟住霆鋒搵食材兼炮製美食。見「鋒廚」又有新搞作,安排了牛鞭和犛牛睪丸等高貴美食款待貴賓,呢餐真係好重口味,搞到祖藍勁興奮!

當嘗過「黑暗料理」後,祖藍表現瞪大雙眼,露出強勁的眼神望着老婆李亞男,表情誇張,似乎美食真係好有效,連霆鋒都「冇眼睇」。但得悉另一道菜的食材是犛牛睪丸時,祖藍禁不住質疑霆鋒是否懷疑他的「能力」,並說:「你真的覺得我有這麼不行嗎?!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!