掃呢頁CODE去手機

2017年12月1日 星期五

【一日艷星一世都係…】嫁入豪門被譏「唔三唔四」 邵音音稱:好痛苦,好痛好痛 __,邵音音,

「做訪問做咩?我又唔係求人家鍾意我,又唔係要人諒解我。」今年67歲的邵音音,前邵氏女星,在彭浩翔執導電影《低俗喜劇》中,演回自己過去一段艷星歷史——7 ...




「做訪問做咩?我又唔係求人家鍾意我,又唔係要人諒解我。」今年67歲的邵音音,前邵氏女星,在彭浩翔執導電影《低俗喜劇》中,演回自己過去一段艷星歷史——70年代風月電影《官人我要》。

1978年,音音姐憑《官人我要》隨片出席康城影展,一襲粉紅肚兜透視裝搶盡風頭,成為史上首個行康城紅地氈的華人女星。美聯社稱她為「China Doll」。但「艷星」一名,令音音姐耿耿於懷至今。每次接觸,音音姐總是不經意地調侃自己一番。曾有人這樣「解讀」她——為了懲罰自己。即使音音姐後來憑《野.良犬》摘下金像獎最佳女配,她也是不願多談。「因為我媽仲健在,唔想傷害佢;我怕仔女難受,唔想佢哋為我而聽閒話。」

音音姐這樣形容:「我最憎提剝衫呢件事,佢係我一個膿包,生咗好多膿,你要我唧,好痛苦。我覺得好痛好痛,所以要保護佢。」

話說回來,講番音音姐行完康城紅地毯之後,美聯社形容她是「China Doll」,直譯就是「中國娃娃」——那是1978年,「中國娃娃」喎——因為咁,音音姐遭台灣封殺我,「一夜之間,電影公司離棄我,以前感情好好嘅記者亦怕咗我,聽到我電話好似見鬼咁,呢件事影響我一生,好無奈。」

結果音音姐要四出登台搵食,亦因為咁,俾佢喺馬來西亞識咗富商陳耀發,拍拖兩年就結婚。可惜唔係童話式結局,音音姐去到大馬安頓,先發現自己仍然「艷名遠播」;去Salon會俾闊太鬧佢唔三唔四。生下女兒之後,音音姐避走三藩巿,後來又為咗令小朋友學好中文,再搬返香港。一次讀小學二年班嘅囝囝放學後對住佢喊:「我朋友媽咪話你係三級,你係唔係?」

於是音音姐惟有同佢講:「媽咪後生嗰陣俾人呃,做錯咗事,但唔係自願嘅。」


鍾意就快D Share啦!