掃呢頁CODE去手機

2017年12月25日 星期一

激「戰」戲院!馬國明心穎平安夜高調拍拖 __,心穎,馬國明,黃心穎,

馬國明同黃心穎平安夜高調出巡,仲連踩兩場激「戰」戲院!早前馬國明和黃心穎傳出分手,有指心穎嫌男友太悶,且又有富二代向她展開追求,至於馬國明曾回應跟心穎 ...


馬國明同黃心穎平安夜高調出巡,仲連踩兩場激「戰」戲院!


早前馬國明和黃心穎傳出分手,有指心穎嫌男友太悶,且又有富二代向她展開追求,至於馬國明曾回應跟心穎「不結就分」,惹人覺得這段兩年半情有暗湧。然而一切「情變」傳言終有「答案」,實情是馬國明、心穎仍然甜蜜蜜,趁平安夜佳節高調行街、消費、睇戲、直落共度美好時光。

做文青少女撥頭髮

約下午五時,馬國明一身樸素打扮現身九龍某大型商場,他身邊正是心穎BB,而心穎明知男神愛平實,故「女神」化身文青女,長髮、長裙、戴上平光眼鏡一副少女造型,兩人雖然全程沒有親熱舉動,連拖手仔也欠奉,但有男神在身邊,心穎已心滿意足。兩人孖住行時,心穎不時撥弄頭髮,又用心心眼望住男友,沿途有傾有講好有交流,真是幸福滿瀉。

齊睇旅行篋

兩人經過戲院後,似乎見電影未開場前,就爭取時間拍拖行街,他們先到鄰近的家品店打發時間,不過行了幾分鐘就離開,問馬國明是否平安夜跟心穎拍拖?馬國明十問九不知話:「冇嘢,唔知!(係咪睇戲?)唔知呀。」而心穎則自行彈開。之後兩人又走入書店及看旅行篋,未是是否有齊去旅行的打算?可能是講得甜言蜜語太多,要到咖啡店買飲品補充水分,兩人一人一杯,雖然馬國明想請客,但仍奉行AA制。

唔使男友畀錢

之後到服裝店睇男裝,心穎就睇中綠色V領開胸男裝毛衣,不夠五分鐘就決定付款埋單,而最值得讚是「自己鍾意、自己買」,馬國明可齋陪不用破費。

唔托粉絲手

在兩人逛商場期間,不少路人對這對「神級情侶」投注目禮,期間兩人巧遇一家三口朋友,五人傾講一輪後,馬國明見小男孩可愛更逗他玩,更有Fans要求集馬國明郵,而平易近人的他也統統答允,只是心穎次次也自行走開,不肯齊影大合照。在商場行完、買夠約二十分鐘後,兩人終於可以入戲院睇《星球大戰》,在映院內靜靜地享受一個平安夜窩心節目。

冧爆合照

睇完一齣西片後,兩人步出戲院,散場後便孖住歎日本菜。問馬國明可有送聖誕禮物給心穎,他笑晒表示:「唔話得你知啦。」而心穎也附和說:「梗係唔講得啦。」記者起哄叫馬國明拖實女友,他即一臉尷尬,但亦大方肩並肩企定合照,任影唔嬲,兩口子全程表現甜蜜。未幾,二人再度入戲院,睇另一齣戲,似乎想借佳節當前,高調晒愛證情未變。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!