掃呢頁CODE去手機

2017年12月19日 星期二

陸永:認太太不幸小產 陸永心情已「超級平復」 __,陸永,

陸永指佢同Reina心情已經超級平復,仲打算新年一家人齊齊去旅行。農夫陸永夫婦和堪輿師吳佩孚被發現在紅磡的道壇做法事,陸永夫婦表現悲傷,在道壇逗留了一 ...


陸永指佢同Reina心情已經超級平復,仲打算新年一家人齊齊去旅行。


農夫陸永夫婦和堪輿師吳佩孚被發現在紅磡的道壇做法事,陸永夫婦表現悲傷,在道壇逗留了一個多小時,而門外聽見誦經的聲音。

陸永直認太太Reina早前小產,是為「冇咗嘅小朋友」做法事,陸永接受東網電話訪問時表示:「太太之前曾經小產。(係幾時嘅事?)詳情唔講啦。(點解會小產?)醫生都話解釋唔到。(醫生有冇講幾時可以再造人?)今次係意外有咗BB,都係順其自然。(BB係男定係女?)唔知呀,我哋冇特別問醫生,只係師傅(吳佩孚)話係男仔。(兩個女知唔知呢件事?)佢哋唔知嘅。」他又說和太太心情已「超級平復」,而他今日亦開工中,又指:「我哋唔係報道所講咁悲傷囉,兩個都好正常。(報道看圖作文?)都係嗰啲啦,攞張紙巾抹吓又話拭淚。(有冇打算放吓假?)打算新年時一家人出去旅行。」

此外,今日下晝4點幾,Reina喺社交網站上載去shopping嘅相,仲透露幫囡囡Hannah準備聖誕禮物畀同學仔,不過佢就話囡囡雖然好緊張,但係全程都冇參與過:「Hannah吩附一定要準備聖誕禮物畀佢班同學!我話買啲朱古力零食嗰啲囉~佢叫我認真d(啲)送禮物畀人,人哋先開心喎~! #咁緊張不過全程冇參與過。」對於意外流產一事依然封未有提及。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!