網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月16日 星期六

郭富城爆囡囡學識講「媽」 __,郭富城,

咁開心!天王郭富城(城城)以研創人身份出席自家護髮品牌發布會,他表示對頭髮非常着重,工作上經常要電髮及染髮,在背後花不少心機去保護。他直言以往代言廣告 ...


咁開心!


天王郭富城(城城)以研創人身份出席自家護髮品牌發布會,他表示對頭髮非常着重,工作上經常要電髮及染髮,在背後花不少心機去保護。他直言以往代言廣告有很多,大家可能認為他成熟了不少,在各方面都有成績,而今次是演藝事業以外人生另一階段,去學習從商,利用自己多年經驗推廣有效品牌,又透露兩年前開始認識漢方中藥,完全認同以天然方法護理頭髮。

問可有白髮及脫髮問題困擾,城城說:「白頭髮最困擾地方係,之前拍嗰套電影造型要特別,所以每日都要燙夾頭髮,會好傷頭髮而令到開叉,而上年演唱會又漂咗個粉紅色頭,天然成分係有幫助。(全家受惠?)唔只我,仲有朋友。(會推出BB系列?)係好提議,但首先畀咗大人用先,因為BB髮質會有唔同,將來係可以發展。」

提到日前女兒Chant被影到,正面樣曝光,發現眼睛好大,城城說:「係大眼得意,佢依家三個幾月,開始同爸爸媽媽同外公外婆學習講嘢,我睇到佢開始識講『媽』,都覺得好奇怪,雖然唔純正,但係一件開心事。而自己一路忙工作,除咗演藝事業,都屬於有自己品牌,如果成功將來可能會交畀囡囡。(囡囡係咪好腳頭?)咁當然,好開心。(會唔會定日子分享女兒相?)都好,過多段時間等佢大啲先。」他透露剛拍完電影,在拍攝期間好多時要拍十多二十小時,太太便會拍下日常生活片段給他,在工餘時間可以睇。問聖誕節可有假期一齊過,他說:「今次應該有,電影都拍完,聖誕嗰兩日有啲時間享受天倫樂,過完就要準備去上海跨年演唱會。(帶埋女兒去?)太細,等佢大啲先。(安排外婆照顧?)始終一家人。」

問日前有報道指余文樂、沈嘉偉及他反面,城城說:「當然唔係,我同嘉偉識咗三十年,從來未聽過同未見過佢同人反面,我心目中佢係好人都好爸爸,每個人都幫,所以有呢段新聞我會用8個字形容『耐人尋味,啼笑皆非。』」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!