掃呢頁CODE去手機

2017年12月26日 星期二

疑拖女事件後 洪天明周家蔚首次合體 __,家蔚,洪天明,天明,周家蔚,

藝人洪天明早前就被指疑在內地拖女入酒店,事後周家蔚亦表示百分百信任老公。尋日周家蔚就喺社交網站透露身處喺河南嘅安陽市,不過就未見老公洪天明嘅身影。今日 ...




藝人洪天明早前就被指疑在內地拖女入酒店,事後周家蔚亦表示百分百信任老公。尋日周家蔚就喺社交網站透露身處喺河南嘅安陽市,不過就未見老公洪天明嘅身影。

今日家蔚又再喺社交網站更新近況,仲上載咗一家四口嘅合照添,今次係天明爆出疑似背妻拖女事件後,兩公婆首次合體。睇番張相,見佢哋一家四口齊齊坐咗喺車上面,身為媽媽嘅家蔚帶頭嘟起嘴仔自拍,兩個仔仔洪大仁(TJ)同洪竟琋(JT)亦都相當興奮咁望住鏡頭,不過洪天明就眼定定咁望住鏡頭,好似好攰咁喎!

家蔚之前已經擺片上ig story,見到TJ同JT坐定定乖乖咁食嘢,聚精會神咁緊睇嘢,而個ig story條片上,家蔚在tag住話喺河南,睇嚟佢哋一家四口喺內地過聖誕呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!