網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月4日 星期一

孖袁偉豪行山!張寶兒惹蜜蜂爬胳肋底 __,袁偉豪,張寶兒,

天氣好曬呀!藝人袁偉豪(Benjamin)與張寶兒(Bowie)自從八月中畀東網踢爆戀情後,兩人隨即認愛,出席公開場合時更大方談及對方,愈愛愈高調!平 ...


天氣好曬呀!


藝人袁偉豪(Benjamin)與張寶兒(Bowie)自從八月中畀東網踢爆戀情後,兩人隨即認愛,出席公開場合時更大方談及對方,愈愛愈高調!平時忙爆嘅袁偉豪,一有時間都會陪吓女友嘅,呢日朝早佢就孖住寶兒出動喇!不過佢哋今次唔係去行街、睇戲、食飯,而係去咗行獅子山呀!

張寶兒喺Instagram上載幾段行山片,片中見着上低胸運動背心嘅佢心情大靚,狂影山上嘅靚景之餘仲自言自語,而在旁嘅袁偉豪則戴上太陽眼鏡呆望鏡頭,似乎覺得好曬咁。期間張寶兒影影吓風景,卻突然大嗌:「嘩!救命呀!有隻蜜蜂喺我胳肋底度爬呀!救命呀,我依家上咗獅子山…哎呀!我個背脊呀!I need to go…」

條片去到呢度就終止咗,唔知袁偉豪會點樣英雄救美呢?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!