掃呢頁CODE去手機

2017年12月4日 星期一

麥媽媽早知情:喺升降機度畀人夾硬抽水 __,

麥何小娟指女兒出Post是想將學到的法律知識去幫人。
麥媽媽早知情:喺升降機度畀人夾硬抽水麥明詩媽咪麥何小娟昨日回覆囡囡自揭被性侵一事時,語調平和:「我係知,但其實唔係啲人諗到咁恐怖,細路女唔識保護自己, ...


麥媽媽早知情:喺升降機度畀人夾硬抽水

麥明詩媽咪麥何小娟昨日回覆囡囡自揭被性侵一事時,語調平和:「我係知,但其實唔係啲人諗到咁恐怖,細路女唔識保護自己,事後佢有同我講,係好唔開心,性侵係好多層次,唔使擔心。(佢係受到較輕微嗰種性侵?)經一事長一智,細節唔講,佢自己都冇講。(冇畀人強姦?)以我所知唔係咁大件事,喺升降機度發生,佢講嘅係事實,畀人抽水,人哋夾硬嚟。(有冇叫佢報警?)正如佢所講喺內地發生,我知嘅時候佢已經返咗香港。」她指初初聽到女兒寫Post時感愕然,但看完後便明白:「好耐之前佢已經講想將學咗嘅法律知識去幫人,教人點去保護自己,呢個係佢抱負。」麥太又指女兒提到除褲只是舉例:「並冇發生在囡囡身上,但當然,作為一個女性成為性侵受害者一定不好過!」


鍾意就快D Share啦!