網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月3日 星期日

爆賴慰玲穿羊水勁冷靜 田蕊妮自薦做契弟 __,賴慰玲,田蕊妮,

田蕊妮大爆賴慰玲穿完羊水仲Send訊息畀佢,好冷靜呀!視后田蕊妮與視帝黎耀祥出席「高錕慈善基金」聖誕慈善活動揭幕禮,席間談及腦退化問題,阿田透露婆婆生 ...


田蕊妮大爆賴慰玲穿完羊水仲Send訊息畀佢,好冷靜呀!


視后田蕊妮與視帝黎耀祥出席「高錕慈善基金」聖誕慈善活動揭幕禮,席間談及腦退化問題,阿田透露婆婆生前為患者,病發初期很怕天黑,至後期經家人照料下,至去世前每日均很開心。

懷疑專注力失調

阿田更懷疑自己患上專注力失調症,試過把雞蛋放入雪櫃,沒料連手機也一併雪藏亦不知情,及後要上網找朋友致電才揭發,她謂:「聽到電話響嗰刻好似拍鬼片咁!(會唔會裝個平安鐘?)裝定安全啲!」祥仔聞言即抵死指識人可介紹安裝。

嗌賴慰玲做契媽

談到好友賴慰玲臨盆在即,阿田表示昨晚獲對方短訊告知穿羊水:「尋晚臨瞓前都問住佢生得未,等緊好消息,預產期係今日,佢穿完羊水send message畀我,好犀利,佢好冷靜。(佢話拎住走佬袋周圍走,變得神經質!)好好笑,不過今日未打畀佢!(會做契媽?)佢已經有好多個,我要做輩分大啲,契婆或者契弟,叫賴慰玲做契媽冇所謂。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!