掃呢頁CODE去手機

2017年12月31日 星期日

周身傷!張繼聰孖仔仔踢波扭傷腳趾尾骨裂 __,繼聰,張繼聰,

張繼聰日前同仔仔踢波時唔小心扭傷腳趾尾仲骨裂添呀!藝人張繼聰(阿聰)帶同兒子張瞻到沙田出席慈善跑活動,問到太太謝安琪及女兒未有同行,他說:「囡囡太細, ...


張繼聰日前同仔仔踢波時唔小心扭傷腳趾尾仲骨裂添呀!


藝人張繼聰(阿聰)帶同兒子張瞻到沙田出席慈善跑活動,問到太太謝安琪及女兒未有同行,他說:「囡囡太細,未學行點學走?今日老婆照顧佢自己帶嗰仔嚟參加呢啲咁有意義嘅活動,趁2017年最後一日帶佢感受吓家庭樂。」他又透露日前與仔仔踢波時扭傷腳趾尾骨裂,笑言自己身上很多骨都裂過,都是慢慢康復。

陪屋企人家中倒數

提到今晚除夕夜,阿聰表示今晚會留在家中與家人倒數:「之前都喺工作中度過,所以就唔會出街,喺屋企靜靜咁睇吓電視,好似以前咁。(想多陪囡囡?)都係。佢出世之後拍戲同商演都會夾時間,希望盡量快番屋企。」

新一年專注拍戲

講到他有份主演的台慶劇《誇世代》,阿聰表示現在出街會有人叫他劇中的角色名,觀眾覺得劇情搞笑睇得開心,他說:「50集拍嘅時侯覺得拍好耐,做嘅時侯以為有排睇,點知貶吓眼差唔多做完,都有啲唔捨得,唔知幾時會再喺無綫見到我。」至於因其經理人公司與無綫有官司,他指自己私下與無綫關係仍然很好,高層給他很多機會。問到明年的工作安排,阿聰謂會將工作放在電影上,會拍攝一部中港合拍網劇,與未曾合作的演員合作,是一個新嘗試。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!