掃呢頁CODE去手機

2017年12月25日 星期一

擔心被易角!張振朗傷腰怕影響生育:好驚 __,張振朗,

張振朗坦言新劇有好多打戲,依家都拍唔到住,所以都好驚換角!藝人張振朗、蔡思貝、劉佩玥及何廣沛到上水匯出席《聖誕星空夢派對》,吸引大批Fans圍觀。振朗 ...


張振朗坦言新劇有好多打戲,依家都拍唔到住,所以都好驚換角!


藝人張振朗、蔡思貝、劉佩玥及何廣沛到上水匯出席《聖誕星空夢派對》,吸引大批Fans圍觀。振朗昨晚被天降帳篷壓傷腰及膝蓋,今日他要撐拐杖到場,但無損心情與另外三位藝人談笑風生,又玩遊戲搞氣氛,振朗更自爆有戴腰封令他腰板挺直,因此未能彎腰,自嘲似足謝賢,不過見他有時面有難色似在忍痛。

驚影響拍打戲

振朗透露昨晚有送院治理,幸好沒有骨裂,下周會再覆診,他直言最擔心是影響新劇《包青天再起風雲》的拍攝:「我做『展昭』有大量動作場面,開始拍咗幾日,聽日都有打戲,但依家未打得住,未知幾時好番,要做物理治療,今晚會同監製傾吓點處理。(擔唔擔心被易角?)都擔心,為咗呢個角色操練咗幾個月,唔想化為烏有,如果易角會好遺憾。」

再研究會否追究

他又認為事件應有人要負責,若他與姪仔一齊行過的話實在可大可小,問會否追究?振朗表示會再研究,先處理好健康狀況,他又透露場地負責人有聯絡其家人,因以為他留院,所以有提出過送花籃。問會否向場地索償?他表示交由家人處理。

陳芷尤發訊息慰問

他又指事發後收到很多友人慰問,包括張繼聰及袁偉豪,問到女友陳芷尤有否關心他?振朗標住汗說:「佢都有發訊息畀我。(芷尤喺唔喺現場?)唔喺呀!(平安夜都唔同女友過?)各有各忙,我開始發現我鍾意男仔,多謝大家嘅愛。」講到男人條腰相當重要,振朗亦笑說:「係呀!好驚!希望唔好影響生育能力」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!