網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月22日 星期五

黃翊心痛太太:毒素好高陳存正每日洗腎 __,黃翊,

黃翊指陳存正因腎病令到睇嘢矇查查。
黃翊心痛太太:毒素好高陳存正每日洗腎八十年代歌手黃翊當年憑一曲《黃昏戀人》爆紅,惜後來事業遇阻滯,在樂壇銷聲匿迹,轉戰經營大牌檔。今年他透過無綫節目《 ...


黃翊心痛太太:毒素好高陳存正每日洗腎

八十年代歌手黃翊當年憑一曲《黃昏戀人》爆紅,惜後來事業遇阻滯,在樂壇銷聲匿迹,轉戰經營大牌檔。今年他透過無綫節目《流行經典50年》再度人氣急升、鹹魚翻生,歌唱事業再起飛,風光背後原來他一直要照顧患有腎病的前亞視藝人太太陳存正,最近太太腎病復發,令他非常擔心。至於陳存正則表示黃翊和母親都爭着捐腎給她,但她寧願每天洗腎,都不想心愛的人捱刀!

黃翊日前在電台節目透露太太陳存正腎病復發,還因服食西藥和類固醇而出現水腫,昨日受訪時他說:「啲藥多到好似餐飯咁,好恐怖!食到個人好腫,佢本身都瘦,但最嚴重嘅時候去到160幾磅,有日一瞓醒,佢腫到好似米芝蓮公仔咁,我真係有少少唔認得。」雖然太太轉看中醫後情況一度好轉,但近幾個月又出現不適,太太更要求入院:「佢都幾忍得,但都話要入院,我聽到都騰騰哋。」太太入院後,檢查到腎的情況很壞,很多細胞都不活躍:「如果細胞死咗就救唔番,盡量希望救番醒唔活躍嘅細胞。」說到太太看私家醫生多年,黃翊表示已忘記花了多少錢:「亦都唔想計數,因為條數幾得人驚!」

飲水屙尿有問題

後來太太轉往港島區的公立醫院,醫生指腎病令她的身體難以自行排毒,毒素指數很高,更曾經超過一千,情況危險,他說:「影響到佢睇嘢都矇查查,佢好驚,我都好擔心,唔知點算好。」居於大埔的黃翊即使路途遙遠,仍堅持每天買太太喜歡的食物去探她:「唔會買濃味嘅嘢,佢亦都唔可以飲水,只可以濕吓個口,因為佢身體已經有好多水,唔係好屙到尿,得幾滴。」幸好太太洗血後情況好轉,只是到現在仍未完全退水,腳跟部位仍然嚴重,期間亦有進出醫院,但已由港島區轉到大埔的醫院:「知道要洗腎,初頭諗住仲有得救,但唔得就惟有接受。依家學緊點用同消毒,申請緊租部機擺屋企。多謝大家好有心,太太依家OK,我啱啱先同佢行完街。」他指除了使用洗腎機,亦可以每日孭住兩公升水,插喉在身上就可以四處走動,但太太身體比較虛弱,孭住兩公升水很辛苦,故決定每晚洗腎十個鐘。問到兒子是否知情?他指兒子知情,但不明白嚴重性:「佢得12歲,又見到媽咪可以走嚟走去,只係冇氣冇力咁。佢都好錫媽咪,成日都會攬住媽咪。」

陳存正腎病復發,幸見她精神還不錯。
  • 陳存正腎病復發,幸見她精神還不錯。
早前黃翊錄影無綫節目,太太陳存正和囝囝亦有現身打氣。
  • 早前黃翊錄影無綫節目,太太陳存正和囝囝亦有現身打氣。

「活多三十年夠皮喇」

至於陳存正受訪時透露腎病復發全因輕微感冒引起,由於兩邊腎的功能都轉差,免疫系統亦出現問題,令白血球攻擊腎臟,因此要洗腎及排期換腎。她指老公和媽媽都爭着捐腎給自己,她直言感動但卻拒絕了:「我唔想見到心愛嘅人要捱一刀或者手術後唔舒服,我寧願自己每日辛苦少少洗腎。醫生同我講,洗腎可以洗二、三十年,如果真係咁,活多二、三十年都夠皮喇!」

她形容家人是自己最大支柱,如果他們不舒服,自己會感到更加痛苦:「我明白佢哋為咗我好難過,但我想佢哋好健康咁支持我,咁打呢場仗我都覺得冇問題。除非醫生話我唔換腎就會死,咁就冇辦法。」她直言有心理準備上帝隨時會接走自己,覺得家人身體健康就已經足夠,認為全靠信仰和家人愛錫,自己才可以樂觀抗病。

文:音樂組






鍾意就快D Share啦!