掃呢頁CODE去手機

2017年12月10日 星期日

老尖爆乳Cosplay!E奶莊端兒惹叔叔喪圍 __,莊端兒,

真係誇張~擁有ECup身材藝人莊端兒(Xenia)性感現身尖沙咀街頭的餐廳宣傳活動,一身Cosplay打扮的她露出5吋事業線和纖腰,吸引大批上年紀的男 ...


真係誇張~


擁有E Cup身材藝人莊端兒(Xenia)性感現身尖沙咀街頭的餐廳宣傳活動,一身Cosplay打扮的她露出5吋事業線和纖腰,吸引大批上年紀的男性途人爭相影相和合照,迫爆街頭!受訪時,她自爆心口加了陰影:「呢個角色叫羅賓,佢嘅身材比較好,我都唔及佢咁好,所以要有少少後天加工。」她坦言很喜歡Cosplay,在合適的節日和活動就會做:「我試過Cosplay一啲角色去動漫節而冇人知,化咗妝人哋覺得我好似個角色,好似漫畫入面走出嚟。(可唔可以再性感啲?)其實好性感㗎啦,有啲角色更加性感,但我冇考慮。」提到與動漫《海賊王》的Chopper拍照,她自認是《海賊王》的粉絲,到現在仍有追看。

至於目前未有工作,Xenia透露這天沒有酬勞,笑言自己只是來踩場:「因為我係粉絲,見到佢招募,又可以試食同影相,我就奮不顧身咁衝出嚟。 」她坦言最近都是陪媽咪和返學,正修讀心理學的短期課程:「都市人壓力太大,成日聽到小朋友同大人自殺,希望讀吓、了解吓,睇吓有冇機會幫到人。」問到有否拍拖?她稱暫時未有:「如果有都唔畀我咁樣着出嚟。(有冇追求者?)有嘅,但未有感覺。(係咩人?)有好多,做金融嘅、朋友介紹嘅,但講眼緣同感覺。」她自言不恨拍拖,上次拍了3年幾,覺得休息一下都不錯,希望出年有拖拍。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!