網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月1日 星期五

【彭浩翔早知音音姐患癌】「爆炸糖」DaDa擔心 阿澤:我覺得冇問題 __,彭浩翔,陳靜,DaDa,杜汶澤,阿澤,癌,

邵音音原名倪小雁,係70年代嘅性感艷星,憑《野.良犬》及《打擂台》兩度奪得金像獎最佳女配角。邵音音於2012年在電影《低俗喜劇》中飾演自己,人氣再度爆 ...




邵音音原名倪小雁,係70年代嘅性感艷星,憑《野.良犬》及《打擂台》兩度奪得金像獎最佳女配角。邵音音於2012年在電影《低俗喜劇》中飾演自己,人氣再度爆升,故事講述「暴龍哥」(鄭中基飾)自細就好迷戀邵音音,邀請佢復出主演《官人我又要》,結果就由杜惠彰(杜汶澤飾)監製,「爆炸糖」(陳靜飾)負責露肉演音音姐身體,音音姐就key番個頭上去。呢部片更令鄭中基同陳靜分別奪得「最佳男配角」同「最佳女配角」。

得知音音姐承認患癌,陳靜都好擔心,亦立即以短訊聯絡音音姐了解,DaDa之後回覆《蘋果》:「她早就知,不提罷了。希望音音姐過得好,長命百歲。」

杜汶澤就稱﹕「我個空手道師傅倉田保昭都係音音姐介紹我識,我空手道師父倉田保昭都係音音姐介紹我識。我同音音姐合作咗好多部戲,我認識嘅音音姐係樂天知命、樂觀,大情大性嘅人,通常抗癌最緊要個人夠樂觀,心理好緊要,我覺得冇問題,音音姐應好容易戰勝病魔。」

同樣與音音姐合作無間嘅彭浩翔原來一早知道音音姐患癌,他稱:「音音姐有咗Cancer好多年,當初識佢已經有,所以大家唔好過份驚訝先,一路有住呢個病,佢都叫我哋唔特別安慰佢。」



更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



《低俗喜劇》令陳靜人氣急升,也是音音姐回歸影壇重炮之作,成績斐然。 (資料圖片) 仲揚威金像獎添!(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!