網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月14日 星期四

劉嘉玲「上圓.下滑」個個Friend __,劉嘉玲,嘉玲,

「神奇女俠」勁呀!喺香港要搵到一個人人都畀面嘅藝人並唔多,仲要做到八面玲瓏,睇怕只有劉嘉玲一人。佢唔止好似碧咸太座Victoria咁做埋Designe ...


「神奇女俠」勁呀!


喺香港要搵到一個人人都畀面嘅藝人並唔多,仲要做到八面玲瓏,睇怕只有劉嘉玲一人。佢唔止好似碧咸太座Victoria咁做埋Designer,瓣瓣涉獵,連憂鬱沉着嘅梁朝偉都可以將冰山劈開,就知幾犀利,簡直係wonder woman!最令人欣賞嘅係佢嘅大智慧,大家都知佢嘅行山腳除咗周潤發、林青霞、鍾楚紅外,仲有陳泰銘,前年陳泰銘去行山,陪佢嗰個唔係關之琳(之之),而係劉嘉玲,之後之之就話:「其實我們不是分手,是離婚!」矛頭直指嘉玲。不過佢一於少理,清者自清,仲唔介意破冰,嚟一招四両撥千斤話可以約埋之之行山,化干戈為玉帛,佢啲Friend咪就係咁樣儲番嚟囉。

自知不足 遇強愈強

梁朝偉喺電影《一代宗師》飾演葉問,講出武者嘅三個境界,甚至係人生道理:「人生有三見,自知見自己;進退見天地,放下見眾生。」嘉玲女人51,走過半生歷盡「三見」,絕對不枉此生。佢出生蘇州市,1980年隨父母移居香港,初到貴境滿口鄉音,加上貧苦出身,一直畀人睇唔起,但係佢自知不足,廣東話九個音明知難學,但都好快學成。查實冇嘢難到佢,人生成功大滿貫全靠「圓」、「滑」兩字!人生上半場,都係面面俱「圓」去處理難關;去到下半場,已經「滑」過任何高山低谷,有幾大件事都好,對佢嚟講已經「滑」晒牙,一切都處之泰然,淡定有錢剩!

一個人如果只識見自己,便會陷入自我為中心嘅誤區,好容易作繭自縛。嘉玲好快竄紅,佢冇因為咁囂張跋扈,反而做人處世更謙虛,絕對冇扮巨星。依家有好多所謂網紅、KOL,呃到少少Like就狗眼看人低,佢哋就係被勝利一刻沖昏頭腦。一個Artist可唔可以紅一世係長途賽,嘉玲見盡幾百萬個人中途落車,點解佢仲可以坐頭等?只因為佢早已見天地,知道唔怕蝕底,夠豪氣先吃得開。Nuts哥聽過有朋友搵嘉玲Line Up生意,雖然明知被搵笨,但依然做到平衡令雙方舒服,為自己又好、為友情又好,佢都可以用強勁公關手腕達到雙贏。

無懼辛苦 出山拍劇

嘉玲呢個朵唔使自己出聲已經人人畀面,搞紅酒生意有好姊妹王菲力撐,又獲邀去盡國際級Fashion騷,難怪已經有人講世界級公關「西有Victoria,東有劉嘉玲」就連梁朝偉都話佢精力無限,嘉玲日前接受訪問都話:「我一早已經知我唔係少奶奶命,我好享受工作!」

多年冇拍劇,但嘉玲近日毅然接拍改編張愛玲小說嘅內地劇《半生緣》飾演顧曼璐,佢話本來唔想接呢套劇,但佢心儀呢個角色,就算拍40集幾辛苦都冇有怕。你可以話佢賤骨頭攞苦嚟辛,但佢就係鍾意挑戰自己。相比張愛玲喺《紅樓夢魘》一書講過:「一恨鰣魚多刺,二恨海棠無香,三恨《紅樓夢》未完……」的確,嘉玲「三見」,比張愛玲嘅「三恨」幸福好多。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!