掃呢頁CODE去手機

2017年12月17日 星期日

抽筋加發高燒!何佩瑜沖涼跌親要留醫 __,何佩瑜,Jeana,

跌一跌可大可小。藝人何佩瑜(Jeana)於社交網站上載一張手背「種豆」在醫院接受靜脈注射治療的照片,並且留言:「想不到這麼簡單一跌,竟然要這樣子。」睇 ...


跌一跌可大可小。


藝人何佩瑜(Jeana)於社交網站上載一張手背「種豆」在醫院接受靜脈注射治療的照片,並且留言:「想不到這麼簡單一跌,竟然要這樣子。」睇嚟情況好嚴重喎!

目前正留院的Jeana接受電話訪問表示:「大約兩個星期前我沖涼跌親,起初覺得冇乜嘢,只係左邊pat pat有啲痛啫,我仲走去按摩,後嚟發現肌肉痛到抽筋,左邊pat pat仲痛到腫起,又發燒到差唔多四十度,終於頂唔順要入院,依家都做咗啲檢查好似抽咗血咁,但暫時都未知乜事,我打算留院多兩、三日觀察吓先。完全冇諗過跌一跌搞到咁,平日拍戲打到飛起反而冇事喎,好彩近日唔使開工,冇影響檔期咋。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!