網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月26日 星期二

JM芬蘭唔見五件行李:北歐兩星期點捱 __,JM,文詠珊,

JM芬蘭喺芬蘭轉機到聖彼得堡期間遺失了五件行李,所有寒衣冇晒,JM坦言喺北歐兩星期點過。藝人文詠珊(JM)趁聖誕佳節出外旅遊,估唔到途中竟然遇上唔如意 ...


JM芬蘭喺芬蘭轉機到聖彼得堡期間遺失了五件行李,所有寒衣冇晒,JM坦言喺北歐兩星期點過。


藝人文詠珊(JM)趁聖誕佳節出外旅遊,估唔到途中竟然遇上唔如意嘅事。凌晨,JM喺微博自爆坐飛機由芬蘭轉機到聖彼得堡期間,當中五件行李唔見咗,佢好嬲豬咁留言:「所有的禦寒衣物和生活用品都在行李中,未來的兩星期在北歐都不知道怎麼過度?」

之後,呢位苦主向航空公司求助,對方以「不清楚」為由作答,令佢忍唔住話:「這是一個合理的回覆嗎?」唔少網友留言叫佢唔好咁唔開心,仲話希望JM盡快可以搵番啲行李。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!