掃呢頁CODE去手機

2017年12月26日 星期二

文詠珊:未見極光先凍病 JM芬蘭轉機失行李冇衫着 __,JM,文詠珊,

JM芬蘭喺芬蘭轉機到聖彼得堡期間遺失了五件行李,所有寒衣冇晒,JM坦言喺北歐兩星期點過。藝人文詠珊(JM)於本月29日生日,一早計劃好與金融才俊男友吳 ...


JM芬蘭喺芬蘭轉機到聖彼得堡期間遺失了五件行李,所有寒衣冇晒,JM坦言喺北歐兩星期點過。


藝人文詠珊(JM)於本月29日生日,一早計劃好與金融才俊男友吳啟楠組團到北歐睇極光,本來同一班朋友興高彩烈慶祝,但係遇到唔如意嘅事,令佢扯晒火!凌晨,JM在社交網Po文,稱航空公司遺失了她的五件行李,冇晒保暖衣服,求助無門,加上天氣寒冷下,經已病倒。

JM發文:「昨日從芬蘭轉機到聖彼得堡,我的五件行理(李)全給航空公司弄丟了,所有的禦寒衣物和生活用品都在行李中,未來的兩星期在北歐都不知道怎麼過度,而航空只回覆一句『不清楚』,這是一個合理的回覆嗎?」

身在俄羅斯十分狼狽

JM回答東網的訪問時說:「喺香港飛芬蘭係冇事嘅,我要轉機,喺芬蘭攞晒啲行李轉機去聖彼得堡嘅時候,呢程機五件行李冇晒,下落不明又冇回覆,已經兩日,我喺俄羅斯,因為個行程比較長要兩個禮拜,我之後仲要去芬蘭、挪威同冰島睇北極光,預備咗好多保暖衣物全部冇晒,因為撞咗聖誕節,呢兩日變咗好狼狽,因為好似冇人做嘢、冇人理,一直都話no information(沒有消息), 連續兩日打電話,都冇人聽電話、冇人覆,我都凍到病咗,啲藥又全部都喺行李入面,呢個聖誕節真係太難忘。」

不負責任到無法接受

其後,她再到機場追查行李下落,剛好遇上早前同機的幾名美國人旅客,原來他們的行李亦被丟失,JM說:「同機起碼有八、九個人唔見行李,我哋冇辦法再留喺俄羅斯,因為已訂好所有嘢,要按原定計劃去,我哋要飛返去芬蘭再追行李,睇吓係咪啲行李冇飛度,我覺得最大可能性係架機太細,懷疑放唔落行李,所以就Hold住啲行李喺嗰度。」

重返芬蘭尋回五篋行李

文詠珊強調,行程原本開開心心,丟失了行李令他們變得好無奈、好憤怒:「航空公司完全唔回覆,我哋同其他乘客都好慘,最無奈係佢哋唔聽電話,一接電話就好唔耐煩咁話唔關佢哋事,叫我哋自己問番機場,真係不負責任到我冇辦法接受。」

由於原定行程會返回芬蘭,他們已經在俄羅斯逗留了兩天,現決定返回芬蘭嘗試找回行李,她仍抱一線希望:「佢哋話好大機會留咗喺芬蘭,叫我哋到芬蘭就同佢哋再聯絡。」

而最新消息,JM已經飛抵芬蘭,並已經找回五篋行李,據她表示,五篋行李根本冇飛過,稍後她將與男友繼續行程。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!