掃呢頁CODE去手機

2017年12月6日 星期三

抗拒唔到Juno 謝安琪自爆提早復工原因 __,Juno,謝安琪,麥浚龍,

謝安琪提早復工原因同Juno有關。久未露面的歌手謝安琪(Kay)出席聖誕亮燈活動時,以低胸黑色連身花裙配上一頭短髮現身,身材比生B後清減了不少!接受訪 ...


謝安琪提早復工原因同Juno有關。


久未露面的歌手謝安琪(Kay)出席聖誕亮燈活動時,以低胸黑色連身花裙配上一頭短髮現身,身材比生B後清減了不少!接受訪問時,Kay直言好開心,咁耐冇見大家今日第一次出席活動,見到咁多歌迷覺得好感動。問到係咪全面復工,她指其實原定計劃係2018年年中或年尾,推出新歌後才全面復工,但因為簽到麥浚龍(Juno)公司旗下嘅消息傳出後,獲得很多工作邀請,而加快咗復工:「如果公眾適合嘅話,就會做住先,提早恢復狀態,所以個個月都不停做運動,之前見過都仲係肥嘟嘟,控制飲食同埋意志去恢復狀態,都需要好多體能。(減咗幾多?)都有十幾20磅,其實唔係減肥,係體能好咗,自己都鍾意咗做運動!(經常一家人做運動?)阿聰不嬲對運動都好同意,佢都好開心,佢以前無敵是最寂寞,冇人陪佢,但係依家我哋就好似gym buddies,約埋一齊去舉鐵同跑步!」

代張繼聰派定心丸

另外,談到有指老公張繼聰被無綫封殺,Kay坦言在報道出街已經聽到這個消息,很感激有好多前輩及朋友都有傳短訊慰問,笑言有朋友擔心兩公婆的生計,而介紹很多工作機會給自己同阿聰,就知道大家好錫阿聰,亦叫大家唔使擔心,因為阿聰嘅工作都安排得好好。

唔簽畀Juno唔得

至於問到兩公婆都要工作,會否冇時間湊囡囡?Kay說:「好多謝Juno,佢真係三顧草廬,嚟咗我度4、5次同我傾,佢好體貼,知道我屋企好重要,佢畀到信心我兼顧好家庭先工作,佢對我工作都有好多諗法,例如形象同音樂,佢真係好好,唔簽佢好衰,唔可以唔簽佢,我老公都抗拒唔到佢嘅溫柔!」問到簽約費係咪8位數,Kay即笑言條數好難計:「數字嘅嘢好複雜,Juno第一次做人契爺,話要收返我上契費,我叫佢同BB傾,喺簽約費倒扣返,有排先計到,真係好難計!」

同盡辦法都未識

談到囡囡只懂得叫「爸爸」,Kay搞笑指用咗好多唔同方法,例如喺佢耳邊講同唱歌,但始終都冇叫到一聲「媽咪」:「好嬲,我全職湊佢㗎嘛,但係叫我都係叫爸爸,呢個前世情人嘅魅力,冇辦法!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!