掃呢頁CODE去手機

2017年12月31日 星期日

JW轟新城大細超No Show抗議 __,JW,

JW被指不滿新城大細超而缺席頒獎禮,但就出席昨晚《勁歌》頒獎禮奪金曲獎。
JW轟新城大細超NoShow抗議今年狀態大勇的歌手JW(王灝兒)在各大頒獎禮入圍不少獎項,卻有傳因為獎項拗唔掂數而缺席前晚的《新城》頒獎禮,實行以行動 ...


JW轟新城大細超No Show抗議

今年狀態大勇的歌手JW(王灝兒)在各大頒獎禮入圍不少獎項,卻有傳因為獎項拗唔掂數而缺席前晚的《新城》頒獎禮,實行以行動杯葛。更火上加油的,就是其他有獎冇到的歌手都有機會拍片致謝,JW得半個合唱獎,新城卻沒有邀請她拍片,被當冇到,令JW很不好受,故此嬲上加嬲!

歌手JW前晚缺席《新城勁爆頒獎禮》,反而有出席昨晚的《勁歌金曲頒獎典禮》並奪得獎項。有傳她缺席新城的原因是「獎項拗唔掂數」,故此No Show抗議,不過最令她生氣是新城「大細超」及有感自己「不受尊重」。據知情者透露:「JW好唔開心,相比王菀之同鄭欣宜,覺得自己唔係輸在唔夠努力同冇成績,係佢『衰』在唔係身在大公司,又唔夠人哋有『人事』。同樣令佢嬲嘅係有獎冇到嘅歌手,新城都會叫佢拍片喺頒獎禮度播,佢同吳業坤有首合唱歌得獎,但電台連邀請佢拍片都冇,覺得有人當佢『冇到』,JW好Hard Feeling。」

農夫唱反調

JW的唱片公司發言人受訪時,被問到JW為何缺席《新城》頒獎禮?發言人說:「因為JW要全力綵排紅館演唱會。」對於傳聞,發言人只稱:「JW今年成績,大家有目共睹,其實佢好樂意同任何電台、電視台合作。」而昨晚JW現身《勁歌金曲頒獎典禮》時否認杯葛新城,出席到《勁歌》純粹是碰巧有時間。問到是否不服失落女歌手獎?她說:「獎項年年都係得兩、三個,Janice(衛蘭)、Ivana(王菀之)都有好多好歌。(你都有好歌。)咁AGA同Gin Lee都好努力,唔係睇獎項,最緊要大家開心。」巧合是環球唱片的AGA與Gin Lee都缺席《新城》頒獎禮。

農夫覺得冇出席都有得攞獎,反而是尊重他們。
  • 農夫覺得冇出席都有得攞獎,反而是尊重他們。
柏豪前晚先在《新城》攞獎,昨晚在《勁歌》再下一城。
  • 柏豪前晚先在《新城》攞獎,昨晚在《勁歌》再下一城。

至於農夫同樣在《新城》頒獎禮中冇出席都得獎,亦沒有獲邀請拍片,兩子昨日受訪時均不覺得不受尊重:「反而冇出席都畀獎係非常尊重我哋。」

柏豪唔跟公司 照嚟!

此外,提到星夢娛樂及環球都杯葛新城,星夢旗下的周柏豪說:「知道自己唱片公司唔出席,但因為我今年比較特別,成年嘅時間都係跨咗兩間唱片公司,咁我唔可以抹殺其他單位嘅努力。」又謂都是這幾天才收到消息,問到公司有否要求缺席?他稱公司有詢問其出席意願,並重申尊重公司決定:「我自己選擇咗嚟,都有同公司解釋番原因,公司好支持我做嘅每一樣嘢。」至於新城知訊台節目執行總監程凱欣受訪時,坦言沒聽過唱片公司杯葛,頒獎禮前彼此一直有保持聯繫。

文:音樂組

攝:鄭家俊、劉斌、吳文聰






鍾意就快D Share啦!