掃呢頁CODE去手機

2017年12月6日 星期三

【關係決裂】富婆Laura決定簽紙離婚 汪子琦索2億4千萬贍養費 __,汪子琦,

馬賽喺13年曾介入富婆Laura與大陸有米女製片汪子琦嘅婚姻,結果汪子琦同Laura夫妻情分手收場(新聞連結:http://bit.ly/2klX0l ...


馬賽喺13年曾介入富婆Laura與大陸有米女製片汪子琦嘅婚姻,結果汪子琦同Laura夫妻情分手收場(新聞連結:http://bit.ly/2klX0lk),雖然汪子琦一直希望復合,但Laura仍然有保留,只係keep住朋友關係。

今日有周刊報道,Laura同汪子琦再見亦是朋友,Laura除咗打本俾汪子琦拍戲之外,仲因為對方有病需要去美國留醫,Laura無條件將美國其中一個物業俾佢住,喺今年4月,Laura同汪子琦辦離婚手續嘅時候,卻搞到反面收場,原因係Laura發現汪子琦要求復合嘅時候,仍然四出媾女,結果Laura本來諗住俾100萬美金做贍養費,最後決定一毫子都唔會俾!

Laura接受周刊訪問話,汪子琦堅決不肯簽紙,最初話要1000萬美金(約8000萬港元),之後又轉口風話要3000萬美金(約2億4千萬),Laura話覺得好心寒,覺得佢好癡線,憑乜嘢要分佢身家?汪子琦就話等收律師信,Laura表明唔會俾錢,寧願將啲錢用嚟打官司都唔益佢!Laura又話已經停止向汪子琦公司揼水,劃清界線,仲話已經對佢仁至義盡。

今日汪子琦亦喺微博留言:「在這個喧囂的時代,我用嘴活着,也活在別人的嘴裏。今天為你點贊,明天落井下石,反差大到電光石火。顯然說話是一件危險的事情,但是沉默是一件更加可怕的事情…I may not be perfect but at least I’m not fake. 」



更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

Laura決定同汪子琦簽紙離婚!(資料圖片) 汪子琦今日喺微博留言。(微博截圖) Laura唔會再注資汪子琦間公司。(資料圖片)
Larua話馬賽事件,令佢唔可以返轉頭。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!