網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月6日 星期三

【愛嘅反面】汪子琦指天價贍養費合情合理 富婆Laura:根本無正式復合 __,汪子琦,

坐擁億萬身家嘅內地富婆Laura,當年因前無綫小花馬賽嘅介入,破壞咗Laura同TB製片汪子琦嘅同性婚姻,呢幾年外間以為Laura同汪子琦已經復合,不 ...




坐擁億萬身家嘅內地富婆Laura,當年因前無綫小花馬賽嘅介入,破壞咗Laura同TB製片汪子琦嘅同性婚姻,呢幾年外間以為Laura同汪子琦已經復合,不過今日驚爆兩人搞離婚,汪子琦被指苛索3千萬美金(2.4億港元)天價贍養費,更傳出佢再次一腳踏兩船!

《蘋果》聯絡到汪子琦了解,佢強調自己嘅要求合情合理,以短訊回覆:「對於這件事我只說兩點。一,既然大家有共識分開了,她說怎麽樣就怎麽樣吧,我和她在一起十多年,從朋友到合作伙伴再到愛人,我要求的我認為也是合情合理的。二:我沒有暗交任何人。」

汪子琦否認腳踏兩船嘅指控,富婆Laura接受《蘋果》訪問反擊:「她說沒有暗交,沒說沒有明交吖!至於暗交/明交,我再諗吓,可能遲啲會有個交代,總之,我講得出,就係事實。」問到點解離婚?係咪因為發現汪子琦不忠?Laura不屑表示:「佢忠不忠係一個問句嗎?唔想拖拉,係時候搞埋手續囉。我唔覺得離婚好突然,根本無正式復合過,係汪子琦及外界認為復合。只是今年才去搞埋文件。」

Laura堅拒支付3千萬美金贍養費,記者更發現佢怒剷微博裏面同汪子琦嘅合照,問到兩人係咪反面收場?有冇後悔曾經愛上汪子琦?Laura霸氣回覆:「唔通呢個moment仲係朋友?」


鍾意就快D Share啦!