掃呢頁CODE去手機

2017年12月21日 星期四

【最討厭夫婦選舉】木村夫婦再登No.1 紀香孖老公追貼排亞軍 __,木村,藤原紀香,紀香,木村拓哉,

日本雜誌《週刊文春》每年都大搞「最討厭夫婦」同埋「最喜愛夫婦」,呢次向2千5百位讀者展開投票,今年排行榜結果跟去年變化不大,木村拓哉同工藤靜香冧莊成為 ...


日本雜誌《週刊文春》每年都大搞「最討厭夫婦」同埋「最喜愛夫婦」,呢次向2千5百位讀者展開投票,今年排行榜結果跟去年變化不大,木村拓哉同工藤靜香冧莊成為「最討厭夫婦」冠軍,而去年結婚嘅藤原紀香同老公片岡愛之助就升至亞軍,相信係二人經常在網上晒恩愛累事,連帶紀香今晚首播嘅主演新劇《不能入眠的珍珠》都被嫌棄,不少網民大彈對佢情慾演出毫無興趣。至於石田純一、東尾理子就排季軍位置。

相反「最喜愛夫婦」依然係息影女星山口百惠同三浦友和,二人結婚37年仍然深受廣大觀眾支持,而前摔角手佐佐木健介跟其抗癌太太北斗晶佔亞軍,堺雅人與菅野美穗排季軍。

木村夫婦冧莊登No.1 紀香孖老公追貼排亞軍 紀香剝衫拍新劇《不能入眠的珍珠》被觀眾嫌棄

鍾意就快D Share啦!