掃呢頁CODE去手機

2017年12月13日 星期三

【女殺手駕到】洗米華公司開聖誕P 洗米嫂攬家棟勁Sweet __,洗米華,陳慧玲,洗米嫂,周焯華,

踏入12月,好多公司都會趁機開吓P,同日前太陽娛樂文化就假九展舉行聖誕P,更以「殺手之夜」為主題,公司上下都要扮嘢出席,老闆周焯華(洗米華)、唐才智及 ...




踏入12月,好多公司都會趁機開吓P,同日前太陽娛樂文化就假九展舉行聖誕P,更以「殺手之夜」為主題,公司上下都要扮嘢出席,老闆周焯華(洗米華)、唐才智及董事總經理黃柏高當然有出席,而旗下藝人許志安、薛凱琪、劉浩龍(師兄)、沈震軒、Kevin Boy(KB)等亦拉隊到場。

講到佢哋啲造型,師兄攬住個盆栽扮《這個殺手不太冷》嘅Leon、沈震軒就扮化身《殺神John Wick》主角John Wick,但佢哋都不及一向玩得好盡嘅KB,佢以《德洲電鋸殺人狂》扮相現身,而KB亦順理成章贏得最佳造型獎季軍。

現場設有現金大抽獎,其中曾國祥中獎,佢不單只攞番中獎嗰10,000蚊出嚟再抽,更自掏腰包、攞多10,000出嚟加碼。至於獲邀成為座上客嘅林家棟,除咗自掏40,000蚊出嚟之外,更落足嘴頭眾籌,合共籌到50萬元,令在場人場皆大歡喜!

喺啲咁開心嘅日子,又點少得老闆娘「洗米嫂」陳慧玲(Heidi)?雖然洗米嫂好低調咁冇現身大合照,但喺佢Instagram就搵到佢張「女殺手」相,幾有型㗎!但更吸睛嘅係,佢攬實林家棟影嗰張合照,唔知周老闆睇完有咩感想呢?

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(陳慧玲Instagram圖片) 睇得出呢個係邊個啦?殺手Leon! 如果唔係沈震軒講出嚟,要估呢個係John Wick有少少難度…


曾國祥(右二)中獎唔攞錢不特止,仲自掏腰包加碼。 好多人都有去
KB憑呢個造型贏得造型獎季軍 洗米嫂貼咗同林家棟張合照(陳慧玲Instagram圖片) 呢位女殺手真係好型!(陳慧玲Instagram圖片)

鍾意就快D Share啦!