掃呢頁CODE去手機

2017年12月20日 星期三

情侶裝放閃!鄧紫棋拉埋男友同姊妹開P __,鄧紫棋,

呢個聖誕一啲都唔凍呀!歌手鄧紫棋(G.E.M)、賭王三房千金何超蓮同藝人李蘊一向老友鬼鬼,呢日佢哋三個閨密就約埋一大班朋友預早慶祝聖誕,見到佢哋一大棚 ...


呢個聖誕一啲都唔凍呀!


歌手鄧紫棋(G.E.M)、賭王三房千金何超蓮同藝人李蘊一向老友鬼鬼,呢日佢哋三個閨密就約埋一大班朋友預早慶祝聖誕,見到佢哋一大棚人,真係好熱鬧!

不過呢一日Party嘅Focus就落咗喺G.E.M同佢造型師男友Mark身上!有眼利網民發現佢哋着住情侶裝,但就唔係exactly着住一模一樣嘅衫,而係上身都着住格仔item,低調晒恩愛得嚟不落俗套呀!

佢哋都異口同聲話交換禮物嘅環節好開心,唔知佢哋中間發生咗啲咩爆笑嘢呢?真係隔住個Mon都感受到個歡樂氣氛!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!