網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月21日 星期四

【婚照曝光】水中求婚好浪漫 關宛珊驚爆已低調嫁Patrick Sir __,關宛珊,

【新增圖片】關宛珊(Kimmy)同PatrickSir(林溥來)被讀者「爆相爆片」到深圳試婚紗(新聞連結:http://bit.ly/2D9PvTG) ...




【新增圖片】

關宛珊(Kimmy)同Patrick Sir(林溥來)被讀者「爆相爆片」到深圳試婚紗(新聞連結:http://bit.ly/2D9PvTG ),Kimmy回覆傳媒驚爆已做咗人妻:「我哋本來打算低調處理婚事嘅,得親戚同幾個朋友知道,其實我哋之前已經喺外地註冊咗,今次係補影番婚紗相咋。之前啲人唔知我哋註冊咗,會覺得點解我哋拍咗幾年拖,Patrick都仲唔求婚,覺得佢拖住我,今次可以還佢一個清白喇!haha。」

問到Patrick Sir 點求婚?係咪感動到喊住嫁?Kimmy甜認:「至於求婚呢,就係我哋喺Melbourne一個海灘游緊水嘅時候,佢突然喺水中拎隻戒指出嚟,所以都好surprised!Patrick諗番起求婚嗰日都好緊張,又唔知收隻戒指喺邊好,最後收咗喺條泳褲度,又好驚會被水沖走,hahaha,最後兩個都感動到流馬尿 (Patrick話一定要講係開心到攬埋一舊)。」

點解喺深圳試婚紗咁貼地?Kimmy表示:「其實係因為我睇到同一件婚紗,呢間公司比起一個美國網站平5倍(都係made in China),仲可以度身訂做任改㖭,咁我做咗件婚紗返嚟,再去咗深水埗棚仔搵布,再搵香港嘅designer幫我加加減減,自己以前係讀時裝形象設計,重拾番返學做project嘅感覺,覺得好有意思。」

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



Patrick Sir喺Melbourne一個海灘向關宛珊求婚。 真係好Sweet!








佢哋因合作《勁食日本一》撻着。(資料圖片) 讀者白小姐提供圖片
讀者白小姐提供圖片


鍾意就快D Share啦!