網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月29日 星期五

【好閃呀!!!!】 結婚兩周年 Philip肉麻情書冧爆杏兒 __,杏兒,胡杏兒,

【新增內容】兩年前嘅今日,上水雙魚河鄉村會所舉行咗一場「杏福婚禮」——胡杏兒同沙頭角禾坑村圍村人兼長子李乘德(PhilipLee)結婚,生埋囝囝Bre ...




【新增內容】

兩年前嘅今日,上水雙魚河鄉村會所舉行咗一場「杏福婚禮」——胡杏兒同沙頭角禾坑村圍村人兼長子李乘德(Philip Lee)結婚,生埋囝囝Brendan為李家繼後香燈。轉眼今日就係佢哋結婚兩周年、即布婚/棉布婚嘅紀念日。

身為沙頭角禾坑村圍村人兼老闆嘅Philip,真係愛錫杏兒,試問有幾多個男士會肯花心機keep住update instagram?出post出得仲密過杏兒,而且大部份post都係同太太或者小朋友有關,將自己嘅角色擺到最後。係愛呀,哈利。

結婚兩周年,Philip今午特地揀咗一張杏兒着婚紗嘅相,在ig分享愛的宣言(原文為英文),好閃。

┌(▀Ĺ̯▀)┐ (*▼▽▼*)

以下係李生公開向李太發表嘅愛的宣言:

「我太太同我講,佢會一直,有咁努力得咁努力。我知好多人都識佢係一個演員,但我想同大家講,佢係一個好稱職嘅女兒、妹妹、朋友、妻子。

而依家佢做咗媽媽,一直好努力去做,因為媽媽呢個角色,對佢嚟講好重要。雖然我哋嘅旅程只有兩年,但充滿開心同成長時刻。佢永遠都唔會放棄令身邊事情變好,令身邊人更加好。

我好尊重珍惜佢,永遠不放棄,直至依家。

要成為完美一對永遠都唔係我哋嘅目標,能夠一齊跨過難關,先至係我哋追求嘅嘢。

Thank you and happy two years LP xxx」

Hashtag:#2yrs #cotton #anniversary #MrsMrLee #weddingshoot #belgium @myoliemyolie

真係好冧呀!

李生講完愛的宣言,李太又點可以唔回應呀,杏兒話:「Happy 2 years hubby, thank you for making me laugh everyday, love you!!」之後落咗一堆Hashtag:#結婚兩週年 #每天愛你多一些

【Philip愛妻號】度蜜月玩足三個月 杏兒幸福相佈滿老公ig

http://bit.ly/2pM66tX



(ig圖片) Philip真係好錫杏兒,經常放閃。 (ig圖片)
(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!