掃呢頁CODE去手機

2017年12月6日 星期三

唧朱古力被人笑 霆鋒PO片反撃:如果唔明,我無計 __,霆鋒,謝霆鋒,

謝霆鋒喺澳門示範唧朱古力片段在網上瘋傳,大家對霆鋒嘅評價都係恥笑居多,就連秋生都忍唔住拍返條片抽下水(http://bit.ly/2khTEjb)。今 ...




謝霆鋒喺澳門示範唧朱古力片段在網上瘋傳,大家對霆鋒嘅評價都係恥笑居多,就連秋生都忍唔住拍返條片抽下水(http://bit.ly/2khTEjb)。

今日霆鋒就喺Facebook 上載一條當日佢喺廚房炮製甜品嘅片段,入面可以再見到霆鋒唧朱古力,不過動作幅度就唔似喺台上表演咁勁,而且片段仲成日close up霆鋒啲衫領,褲袋上面嘅刺繡,佢就喺facebook上寫︰「如果咁都唔明,我就無計了。」似係為自己被人笑作出平反,更有網民力撐︰「拉呢d花要拉得每條線均勻帶有優雅咁,謝霆鋒嘅呢個動作係無誇張到,確實係要咁樣拉先出黎嘅效果靚。」

或者霆鋒喺台上要示範,可能係想遠處啲人都睇到,唯有動作誇張啲,舞台效果嘛!

鍾意就快D Share啦!