掃呢頁CODE去手機

2017年12月6日 星期三

【大師出鞘】騰訊瀨晒嘢!沈大師預言 QQ見340蚊 __,沈大師,沈卓盈,

【新增影片】港股重挫,驚現小股災。訊匯證券行政總裁沈振盈「沈大師」認為,「如果你講係中資民企、或者北水股,就真係可以話係股災,跌幅好大,好多都穿晒10 ...




【新增影片】港股重挫,驚現小股災。訊匯證券行政總裁沈振盈「沈大師」認為,「如果你講係中資民企、或者北水股,就真係可以話係股災,跌幅好大,好多都穿晒100天線。」當提到現時市況凶險,大師指,「都未算,都未到最凶險!最凶險就係大家終於知原來個市玩完咗。」

大師此言一出,難道港股時辰已到?「個市有八成機會,係已經見咗頂。」他指出,國企股跌幅深過恒指,「北水股」、「大媽股」嚴重洗倉,反映內地資金鏈的確出問題。他預期,恒指12月底前會先跌穿28000點。

講到「北水股」,不得不提騰訊(700),「騰訊瀨晒嘢咁佢唔值呢個價,佢瀨落去都好正常,平保(2318)都係(炒得)Over咗。」

他認為,市場對騰訊過份樂觀,「你要靠分拆業務去頂住條數嘅,你睇到核心業務增長會慢咗,咁你唔值70倍PE,最關鍵未來兩季,如果撇除分拆業務,核心業務係咪真係做到四、五成、六、七成增長呢?呢個一定做唔到。」講到騰訊股價預測,預計2018年1至2月份,「我覺得最少去到中期業績嗰吓,佢係去到340蚊造頂,起碼都要到返嗰啲位。」

事實上,早前當騰訊420蚊時,他與羅尚沛對賭,羅尚沛估12月底,騰訊見480元;大師則睇淡,認為會跌至360元,「依家咁情況,有機會到。」

近日不少人炒騰訊牛證都瀨晒嘢,不過市場亦有不少炒友講到,騰訊打穿370蚊牛證重貨區後會從新上路。大師提醒「唔可以畀重貨區去騎劫我哋嘅思維,我哋要計,究竟騰訊值唔值,有牛證重貨區,係加速佢打去呢啲位,唔表示已經跌完。」

另外,「炒牛熊證,買中時當然好開心,但Total Loss都可以好快,要控制注碼。仲有一樣嘢,你哋(蘋果財經)早兩日嗰個故事,4萬炒到40萬,呢啲火上加油,都係加速人去追入牛仔原因啦,呢啲係撥火。」

提到傳統智慧「聖誕鐘,買滙豐」,大師直指,「唔係一個買入嘅理由,如果佢得一早升破80蚊啦」他建議,12月策略是,「如果你唔博嘅就拎住現金,博嘅就只係沽。」

蘋果財經,關心你飯碗

http://fb.com/appledailyatm


鍾意就快D Share啦!