網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月29日 星期五

張栢芝帶Quintus出埠:冇人話要見兩個仔 __,栢芝,張栢芝,Quintus,

各自各精彩~藝人張栢芝昨與Quintus、細佬張豪龍女兒現身香港機場,心情不俗的她表示到北京工作,順道帶小朋友去玩,至於為何Lucas未有同行?栢芝說 ...


各自各精彩~


藝人張栢芝昨與Quintus、細佬張豪龍女兒現身香港機場,心情不俗的她表示到北京工作,順道帶小朋友去玩,至於為何Lucas未有同行?栢芝說:「佢要參加同學仔嘅生日會,依家仔大仔世界,佢有自己嘅朋友。」

謝賢記掛孫仔

前日謝霆鋒從北京返港,並提到與王菲一起,日日都是過節,問到栢芝點睇?她笑言:「我同兩個仔一齊都日日過節,好開心㗎!」早前謝賢在節目《寶貝的新朋友》中透露很久沒見過兩個孫仔,對此,栢芝一臉疑惑,並說:「聖誕冇人話要見Lucas同Quintus。」至於霆鋒有沒有相約兒子見面?栢芝起初不願多作回應,着記者講其他話題,不過在記者再三追問下,栢芝才淡然說:「冇!」對於外間一直有傳她力阻謝賢、狄波拉見孫仔,會否感到很委屈?栢芝說:「我只想講,兩個仔嘅爺爺、嫲嫲同爸爸都係好人。」霆鋒方面截稿前未有回覆。據知霆鋒一直忙於拍攝其主理的飲食節目《鋒味》,在元旦假期已經相約兒子見面。

開網店睇餸食飯

栢芝昨日打扮潮爆,原來除了太陽眼鏡外,全身都是她新開網店的產品,全部都是出自她的設計,問她何解會開網店?栢芝笑言:「想慳錢嘛,自己開網店咪唔使出去外面花錢買衫,慳得就慳,睇餸食飯!」其實栢芝入行至今,時裝觸覺一向敏銳,今次出自家品牌服裝當然有一定信心,而昨日她所佩戴的太陽眼鏡品牌,原來也請了栢芝合作共同設計太陽眼鏡產品,其網店生意雖然剛起步,發展尚算順利。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!