網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月10日 星期三

0110阿伯金鐘站打特殊兒童:自閉童港鐵疑被打後逃遁 母哭訴放生施襲老翁 __,港鐵,

有婦人哭訴有老伯打小童後逃走。(「香港突發事故報料區」影片截圖)「公義唔係咁樣,年紀大唔係可以為所欲為!」一名媽媽於一場港鐵爭拗中的申訴,能否引起你的 ...


有婦人哭訴有老伯打小童後逃走。(「香港突發事故報料區」影片截圖)


「公義唔係咁樣,年紀大唔係可以為所欲為!」一名媽媽於一場港鐵爭拗中的申訴,能否引起你的共鳴?今日(10日)下午金鐘港鐵站一個老伯,疑因不滿有特殊需要的小朋友踢到他,而出手打小朋友,事後老伯即時跳上車逃走,被打小童母親聲淚俱下表示,「我個特殊小朋友踢到你,真係對唔住,但你唔可以特登打佢,你話畀我知,等我控制佢。」港鐵回覆指當時曾勸籲男乘客留在月台但遭拒絕,但警方又指因男乘客當時已離開,最終令事主難以作出追究,被迫放生老伯。

事發於金鐘港鐵站。據目擊者表示,今日(10日)下午2時許,當時一個婦人正拖着一名約6歲的小孩,與一名老伯曾發生爭拗,老伯其後疑出手打小朋友後上車逃走,但港鐵職員任由老伯離開,因此該婦人為捍衞兒子,憤怒地與一名港鐵職員理論。

片段一開首,港鐵職員向婦人解釋「我唔可以扣留個客」,因此放走老伯,但女子隨即反駁:「如果佢係犯咁點?打劫非禮你放佢走呀?」職員安撫她,指會叫個客在下個站落車,但仍未平息婦人的怒火。

婦人當時孤立無援地申訴,指當時老伯刻意打她的兒子,「佢一嘢打落我個仔度,講咗8次伯伯對唔住…我個仔踢親你,個仔踢親你唔小心,(長者)你打佢係特登!」更表示「公義唔係咁樣,年紀大唔係可以為所欲為!」、更眼泛淚光指孩子原來有自閉症,才不自知撞倒老伯,但就未獲各人體諒。

無助的婦人聲嘶力竭表示,竟然整個車廂也無人幫忙,更有人疑反指她「成架車話我蝦個老人家」,但她對港鐵職員大呻:「我個特殊小朋友踢到你,真係對唔住,我話你(老伯)唔可以特登打佢(小童),你話畀我知,等我控制佢。啱唔啱呀?我睇唔到(佢踢到人)嘛架車咁多人。」似乎其實是希望借此跟老伯控訴。

當時港鐵職員見婦人情緒激動,態度亦有所軟化,聆聽婦人的傾訴。小孩只能站在一旁拖實媽媽,影片亦由警員到場後結束。片段事後被上載到Facebook群組「香港突發事故報料區」。

發文者表示:「真心覺得個媽咪好慘,湊住個特殊小朋友已經好辛苦,仲要睇住自己個小朋友俾人打無人幫到手,希望當時有目擊到個老人打小朋友過程嘅人,可以提供下資料幫下個媽咪,還佢一個公道。」

港鐵發言人回覆指,事發於金鐘站3號月台,港島線往柴灣方向。當時金鐘站職員留意到一名攜童女子與一名男乘客發生爭執,即時前往協助,並通知車務控制中心報警,期間港鐵職員勸籲男乘客留在月台等待警察到來,但男乘客拒並登上列車離開。職員其後陪同攜童女子等待警察到來,並將事件交警方處理。

警方發言人回覆指,因警員到場後,發現涉事男子已離開現場,報案人指不再追究,事件列作糾紛案處理。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!