掃呢頁CODE去手機

2018年1月18日 星期四

王君馨後台祈禱 開騷前針面 衞蘭病住唱一樣掂 [壹週刊 - 1454] __,衞蘭,王君馨,君馨,M1,

多謝大家支持!(設計對白)探熱針王君馨後台祈禱 開騷前針面 衞蘭病住唱一樣掂衞蘭一連三場的《OhMyJaniceWorldTour2018香港站》圓滿 ...






多謝大家支持!(設計對白)

探熱針

王君馨後台祈禱 開騷前針面 衞蘭病住唱一樣掂

衞蘭一連三場的《 Oh My Janice World Tour 2018香港站》圓滿結束,開騷前氣溫急降,搞到 Janice病到七彩,睇中醫針灸急救,搞到成面針,王君馨亦孖住一班教友在後台為她祈禱。雖然病住唱足三場,但 Janice一樣唱得掂,勁呀!







開騷前,王君馨與一班來自新加坡的教友齊到後台,為 Janice祈禱,為她打氣。





王君馨





雖然病了,但 Janice得到教友及粉絲支持,所以有足夠力量令她撐住,唱了三場好騷給大家聽。





Janice在個唱中,自彈自唱前老闆黎明的名作《情深說話未曾講》。

做足準備

Janice為了今次的演唱會,幾個月前已經開始練聲同記歌詞,希望做足準備,開騷時有更好的表現。豈料開騷前氣溫急降, Janice中招病咗,除飲中藥,還要針灸急救。「公司見佢咁病,即刻帶佢去針灸,㓤到成塊面都係針,臨開騷前病, Janice嘅心情都受到影響,唔係咁開心,佢有班教友喺新加坡嚟睇騷,第一場未開始前,王君馨同班教友入晒後台,同 Janice一齊祈禱,最後演出順利,佢先識笑番。」有工作人員說。





入行十多年的 Janice,得到不少樂迷愛戴。





一連三場的演唱會均座無虛席,完成香港站後, Janice便會開始做其他巡迴站。





妹妹 Jill(左)一連三晚都有上台與 Janice合唱。

增肥上台

一早講了不會為開騷減磅的 Janice,不只講得出做得到,還再升級,重多十磅上台,夠晒反高潮!「 Janice一直都認為鍾意佢唱歌嘅人,唔會介意佢嘅身形,佢之前試過為開騷減磅,但試過一次唔會再試,今次肥咗唔係食多咗,佢嘅食量唔多,但好容易吸收,而且佢脊椎側彎唔可以做劇烈運動,所以大家都明白佢嘅難處,唔會逼佢。」雖然病咗又肥咗,不過 Janice把靚聲夠吸引,一樣唱了三場好騷俾樂迷,已值回票價。





三場演唱會, Janice分別請來 at 17、 Aga及陳柏宇做嘉賓。





開餐期間, Janice雖然只食菜同魚,但因是易吸收的人,所以食乜都好易肥。

撰文:娛樂組


鍾意就快D Share啦!