網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月18日 星期四

肖建華「被處理」 [壹週刊 - 1454 - 財經] __,M1,

外界對肖建華(中)億萬王國、如何「被處理」議論紛紛,最終可能係阿爺玩晒。中環人語肖建華「被處理」億萬富豪肖建華,上年年三十晚喺四季酒店被挾返大陸,單嘢 ...






外界對肖建華(中)億萬王國、如何「被處理」議論紛紛,最終可能係阿爺玩晒。

中環人語

肖建華「被處理」

億萬富豪肖建華,上年年三十晚喺四季酒店被挾返大陸,單嘢發生咗話咁快一年。肖建華而家身在何處現況如何?無人知。





哈爾濱銀行( 6138)是次就被捲入「名單」風波內,錄得升幅。

但呢個月初由明天系所持嘅恒投證券( 1476),就宣布獲中信集團旗下中信國安,出資九十億元、達四倍溢價收購。消息一出,恒投證券股價一度颷升逾七成!至於明天系在香港的相關股份,如天津銀行( 1578)、哈爾濱銀行( 6138)和恒嘉融資( 379)等,都有不同升幅。

過往市場一直盛傳有出售名單,排晒肖建華待價而沽嘅股份,大家都等執平嘢。今次中信出手,就等於阿爺出手,收歸「國有」,想入貨者無希望。有口痕友分析,過往「民企」變「央企」,成交價都偏高,有無俾足錢就唔知喇。大家只係知消息刺激股價爆升,阿爺手上股份價值已經水漲船高,達到人人有錢賺,此乃箇中的奧妙也!

林順潮「阿二」坐頭位

由著名眼科醫生林順潮打骰嘅希瑪眼科( 3309),本週一掛牌,曾經爆升一倍,走勢強勁!名利雙收嘅林順潮,根據招股書上年已收取六百六十萬元酬金,多過特首林鄭。佢同老婆李肖婷持有希瑪集團最多七成權益,講緊係三十六億元。

話說眼科有兩大高手,排頭位嘅叫何志平,林順潮永遠做「阿二」。何志平幫過港澳辦前主任姬鵬飛醫眼而「得寵」,由醫轉為從政,做過全國政協兼香港民政事務局局長,點知人生最高峰時捲入跨國賄賂案,分分鐘成階下囚。相反林順潮而家泊住最紅嘅馬化騰搵食,都不得不嘆一句:時也命也!





林順潮由醫生變上市公司

主席兼行政總裁,真係瞓着覺都識笑。





美國聯邦法院於一月九日就

何志平單案首次開庭,何志平

否認控罪,但庭上並無討論

保釋,令當事人失望。

飲鮮橙汁溝可樂

新地郭家告到去英國嘅官司,仍未有判決,不過近排郭炳湘就相當高興,事關尖沙咀帝苑酒店旗下五間餐廳:包括東來順、 Sabatini、稻菊、帝苑軒及 Le Soleil,都一併獲 HK Tatler頒發「 2018年度最佳餐廳」。對食好有要求嘅郭炳湘,除咗當正帝苑做飯堂,仲親自喺世界各地引入食肆及菜式。

Sabatini有一款神秘飲品,熟客先會識叫,就係鮮橙汁溝可樂。話說有位客人有此要求,其他客人有樣學樣照叫,結果成為咗餐廳招牌飲品,每杯盛惠 70蚊,算係貼地!





鮮橙汁溝可樂後變成啡色,未飲仲以為係凍咖啡。





Sabatini創辦於九二年,環境帶懷舊氣息,唔講以為去咗意大利。





郭炳湘對食絕不馬虎,大老闆親自監場,食物水準有保證。

撰文:宗菁華


鍾意就快D Share啦!