掃呢頁CODE去手機

2018年1月25日 星期四

眼科股東「音樂椅」 [壹週刊 - 1455 - 財經] __,M1,

希瑪眼科上市後五日間升六倍,林順潮(左四)身家大漲百億,不少散戶心郁想高追,熱炒程度直逼騰訊和港交所。中環人語眼科股東「音樂椅」醫生股希瑪眼科(330 ...






希瑪眼科上市後五日間升六倍,林順潮(左四)身家大漲百億,不少散戶心郁想高追,熱炒程度直逼騰訊和港交所。

中環人語

眼科股東「音樂椅」

醫生股希瑪眼科( 3309)上場,嚇親街坊。先係有一堆大孖沙,如新地( 16)主席郭炳聯、騰訊( 700)主席馬化騰、 Esprit( 330)創辦人邢李㷧等捧場,孖展超購一百八十五倍,招股價兩個九,第一日升到五個幾,散戶出晒貨,原來已入強人手。大戶想升幾高有幾高""九蚊、十五蚊,最高升到十九個九!林順潮身家賬面一度高達一百四十三億元。

睇番啲持貨券商,暴露咗行蹤。先係滙豐、中銀、恒生增持,包銷行招商證券、大摩、輝立減貨。之後各券商持貨依然波動,招商、大摩兩間持股最多嘅券商不停減持,中銀香港最後爬了大摩頭,升到第二位。

一六年翠如 BB股聯旺( 8217)半年升百倍,被證監盯實,呢幾年已少見爆升股。今次希瑪眼科現身,對市況又有無玄機?







「馬化騰概念股」希瑪,在名人效應下,希瑪雖然從最高位輕微回落,仍然有機會再繼續颷升。





「明星效應」外,內地概念是另一賣點。目前希瑪在深圳已有一間眼科醫院,預料未來將會在內地大幅擴張。

菲傭「二五女」





羅老太(左)的貼身家傭 May姐(右),被羅老太譴責為錢偷錄音,走去做滙豐證人。

鷹君( 41)羅家爭產風波,由羅老太搬離羅家大宅,暫住富豪酒店開始,身邊子女明顯分成兩派。嗰種壁壘分明同計算,連羅老太的貼身家傭,都捲入其中。

話說羅老太一直想炒滙豐呢個家族信託受託人,事件已進入司法程序,而喺羅老太身邊服侍咗十年的菲傭 May姐,突然話補錢離職,被揭發原來走咗去對家做滙豐證人。 May姐本來唔係叫 May姐,只係羅老太順口叫開。佢曾為羅老太推輪椅會見傳媒,羅老太更同對方講話, show了幾句流利英文。以為女傭唔識中文好安全,點知依家啲菲傭姐姐識偷聽錄音!羅老太透過身邊人話,覺得震驚又憤怒,每日被監視、錄音,搞到佢老人家好驚,無晒安全感,更加大呻「無陰公」。搵菲傭做證人,手法係天外有天;有損形象,值唔值得?真係見仁見智。

幟哥落鑊





幟哥人生經過大上大落,今次要再上一層樓,除了龍皇的生意外,亦要看這兩年股價生唔生性。

幟哥煮鮑魚,公認頂瓜瓜,炒嘢拋吓鑊又得唔得?佢隻龍皇集團( 8493)上星期二上市,係喺咁多升咗嘅新股中,仍然未開着火嘅爐頭,散戶仲有機。

話說幟哥老豆都係廚房出身,做到美麗華酒店總廚。幟哥七十年代開始學廚,○五年上亞視,○九年上無綫做飲食節目主持。仲做埋馬主,有隻「為食仔」,又同張宇人、鍾偉平、楊貫一組織咗個「好食團體」,分別擁有「好好食」、「好食德」、「食得好」三隻馬。不過幟哥都唔係一帆風順,早年去澳洲做廚,放工就去賭場,輸到妻離子散、賣兩層樓再問老豆借錢還賭債。九二年返香港洗心革面,東山再起喺利苑做總廚還錢兼儲錢,一三年用儲落嘅百幾萬開龍皇酒家。話過唔再賭錢嘅幟哥,今年將公司上市,剛剛開局,人生下半場,會否好似林順潮醫生咁有百幾億紙上身家,就睇呢一鋪。

撰文:宗菁華

centralman@nextdigital.com.hk


鍾意就快D Share啦!