掃呢頁CODE去手機

2018年1月21日 星期日

【群星撐渣馬】蔡思貝1小時47分完成半馬:噚晚興奮到瞓唔着 __,蔡思貝,

蔡思貝今日就參加渣馬嘅半馬賽事,佢以1小時47分完成,思貝同著名跑步教練吳輝揚一齊接受訪問,吳教練大讚思貝:「非常滿意,佢之前唔係經常運動,工作又忙, ...




蔡思貝今日就參加渣馬嘅半馬賽事,佢以1小時47分完成,思貝同著名跑步教練吳輝揚一齊接受訪問,吳教練大讚思貝:「非常滿意,佢之前唔係經常運動,工作又忙,突然練番都會好辛苦,不過我一向知佢意志力好強,好捱得,反而有少少擔心佢過勞,後來佢都頂到,發揮得好好。」

思貝就話佢跟吳教練學跑10幾年,佢笑住話:「初初接觸跑步嘅時候,熱身都要跑4個圈,不過越辛苦滿足感越大,所以我喺外國讀書嘅時候,每年暑假都會返嚟參加比賽,自從入咗娛樂圈之後,瞓覺都冇時間,O依家我26歲,但係身體好似3、40歲,因為唔夠運動,喺廠經常吹冷氣,個人好虛,所以趁後生操吓體能。」下年參加全馬?思貝表示:「全馬係唔可以僥倖,要做足準備,噚晚我都瞓唔到,眼光光,個心卜卜跳,好緊張,好想快啲嚟完成,快啲知道成績,所以係興奮到瞓唔着。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent





攝影:黃曉妍 蔡思貝與跑步教練吳輝揚


鍾意就快D Share啦!