掃呢頁CODE去手機

2018年1月21日 星期日

【狗仔出更】黃心穎夜會馬國明被識破 急坐「降魔的」逃離1881 __,心穎,馬國明,黃心穎,

今日黃心穎同唐詩詠出席活動時,事先張揚話要練定馬國明嘅天然呆,仲放風話或者會同馬國明以及家人食飯慶祝29歲生日,原來係真0架!仲係今晚添!(新聞連結: ...


今日黃心穎同唐詩詠出席活動時,事先張揚話要練定馬國明嘅天然呆,仲放風話或者會同馬國明以及家人食飯慶祝29歲生日,原來係真0架!仲係今晚添!(新聞連結: http://bit.ly/2mVhgrA )

頭先講到,黃心穎去完活動後,先返樂富爸爸嘅屋企,換完衫再返番去自己位於油塘嘅家。約傍晚六點半左右,黃心穎同三家姐黃心慧一齊離開,上的士去到尖沙嘴1881、海利公館嘅凱芸軒食晚飯。兩人約7點15分到達。兩女一路走來似乎唔係好認得路,兜咗個圈先上到去。

傳媒即追問心穎BB同邊個食飯啦?佢就話:「同屋企人,同我慶祝生日。」咁馬國明會到嗎?心穎就不置可否,之後直入餐廳。咁啱門口有一對新人影緊婚紗相,咦,好兆頭喎!

到九點幾左右,心穎BB與家人食完飯,拉隊走人啦,咦,又真係唔見馬明喎……心美心妙心慧心穎四姊妹同雙親仲有姐夫都喺度,一家人企定定俾傳媒影合照,等記者有功課交,真係超級Nice。影完之後心穎仲接受傳媒訪問。問佢馬國明今晚有出席嗎?佢就好肯定咁話:「冇!」

就在心穎BB受訪期間,留守後門嘅記者就發現……馬國明喎!

原來心穎BB用聲東擊西方法,自己「以身犯險」應付傳媒,同一時間安排男友由後門離開避追訪。正準備上「降魔的」嘅馬國明見自己行藏敗露,禁不住露出天然呆個可愛樣……

又去番心穎BB嗰邊,大概嗰陣佢都未知男友已經曝咗光,於是仲同屋企人一行七八人喺1881附近拍照留念,等傳媒可以影多陣,預鬆啲時間俾馬明離開現場……

用心良「甜」呀!

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



心穎BB同三家姐坐的士到,呢個時候大約係7點15分。

搵緊路入食飯期間,咁啱遇到對新人影結婚相,好兆頭喎。
到9點幾食完生日飯,一家人大方合照。

呢個時候,馬明喺後門坐的士離開,睇個表情就知佢好尷尬…
即刻收拾心情打招呼,say個bye就離開。


鍾意就快D Share啦!