掃呢頁CODE去手機

2018年1月7日 星期日

2018邊個夠佢威? 古巨基用黃埔江做表演場 __,古巨基,

2018邊個夠佢威?古巨基用黃埔江做表演場除夕倒數當日有好多藝人都到商場出席活動,同現場朋友倒數,古巨基就把閉啲,喺黃埔江上倒數之餘,仲用佢把聲叱吒成 ...


  • 2018邊個夠佢威? 古巨基用黃埔江做表演場




  • 除夕倒數當日有好多藝人都到商場出席活動,同現場朋友倒數,古巨基就把閉啲,喺黃埔江上倒數之餘,仲用佢把聲叱吒成條江,諗起都威威啦!

    之前東方衛視特別為基仔打造咗一艘遊輪舞台,一開始基仔從天而降落到燈光迷幻嘅遊輪舞台,跟住又跳又唱重新編曲嘅一連串張國榮快歌《熱辣辣》、《無心睡眠》、《拒絕再玩》、《不羈的風》

    、《側面》medley,最後基仔以《Monica》一曲作結來為跨年show作完美落幕。

    鍾意就快D Share啦!