掃呢頁CODE去手機

2018年1月31日 星期三

台慶頒獎禮收視闖高峰33.6創近年佳績 __,

《萬千星輝頒獎典禮2017》錄得近年最高收視,台前幕後舉杯慶祝!
台慶頒獎禮收視闖高峰33.6創近年佳績無綫今年台慶頒獎禮錄得33.6點高收視,成績令人振奮,台前幕後昨晚舉行慶功宴。「視后」唐詩詠透露生病關係至今仍未 ...


台慶頒獎禮收視闖高峰33.6創近年佳績

無綫今年台慶頒獎禮錄得33.6點高收視,成績令人振奮,台前幕後昨晚舉行慶功宴。「視后」唐詩詠透露生病關係至今仍未慶祝,不介意舊愛洪永城請她食飯。而「男、女配」得主陳山聰與朱晨麗忽發奇想撩合演姊弟,被批「唔夠班」得獎的朱朱承諾會上堂增進演技。

無綫《萬千星輝頒獎典禮2017》錄得七天跨平台總收視33.6點,約有220萬觀眾收看,是自2014年以來最高的台慶頒獎禮收視!big big channel及跨社交媒體平台總視頻瀏覽量更突破810萬,成績如此驕人,無綫昨晚於電視廣播城筵開11席慶功,無綫主席陳國強、無綫集團行政總裁李寶安、無綫副總經理(節目及製作)杜之克、高層余詠珊、樂易玲及曾勵珍等都有出席,由杜之克代表發言:「觀眾先係我哋嘅大老闆,得到大家認同先有好收視,希望今年會有更多嘅慶祝活動。」余詠珊則寄語無綫各方面在新一年更精彩。陳國強發表新春賀詞,表示領導一間規模這麼大的公司,自己很有壓力,坦言曾因一些問題而失眠。

陳山聰撩朱晨麗演姊弟

出爐視后唐詩詠受訪時被問得獎後如何慶祝,她竟然答沒有:「冇啊!病咗食完藥就瞓覺,醫生開咗啲強勁嘅藥畀我,連車都揸唔到。(瞓咗幾耐?)瞓咗一星期!期間有去睇周慧敏演唱會,但中途好想瞓覺,今晚唔敢食藥,嚟緊都有朋友約我慶祝。(洪永城?)我哋個Group冇佢,佢亦冇約我,佢約冇所謂o架!梗係佢埋單(到時見到記者又走?)我真係驚o架!」至於視帝王浩信因身在菲律賓拍攝劇集《兄弟》外景而缺席。

台慶頒獎禮總收視33.6點,約有220萬觀眾收看。
  • 台慶頒獎禮總收視33.6點,約有220萬觀眾收看。
big big channel及跨社交媒體平台總視頻瀏覽量突破810萬,成績驕人!
  • big big channel及跨社交媒體平台總視頻瀏覽量突破810萬,成績驕人!
唐詩詠自言病足一個星期,攞完視后都未有慶祝。
  • 唐詩詠自言病足一個星期,攞完視后都未有慶祝。

「最佳男配角」與「最佳女配角」陳山聰及朱晨麗談到收視佳即互相恭喜對方,山聰表示希望百花齊放,與朱朱今年都有新劇出街:「我哋未合作過,希望有機會(演乜嘢?做姊弟?)都好喎!」較山聰年輕的朱朱笑說:「做你阿嫲都得嘅!我演員嚟o架嘛。」提到奪「女配角」獎後不時被狠批未夠班,問到會否自我值增爭番啖氣,朱朱說:「多謝觀眾包容,我嘅演藝生涯都係啱啱開始,都鞭策住自己。(搵個老師學習演戲?)我嚟緊都會上堂o架喇!」

朱晨麗攞女配後未敢自滿,將上堂增進演技。
  • 朱晨麗攞女配後未敢自滿,將上堂增進演技。
陳山聰希望能與朱晨麗合作,促成最佳「配」搭。
  • 陳山聰希望能與朱晨麗合作,促成最佳「配」搭。

汪明荃嗌抖抖暫停拍劇

另外,汪明荃於頒獎禮當晚發表的「山頭論」獲不少觀眾激讚,她受訪說:「回應咗,所以唔再講。(加人工最實際?)一陣老闆嚟,我問吓先。(嚟緊會再拍劇?)要諗吓先,2017年用力太犀利,所以要休息吓,但唔會太耐。拍劇壓力好大,自己未準備好。(亞視開台,吳雨將你同何守信嘅舊緋聞擺上枱!)佢哋唔需要呢啲,靠實力嘅。(介意?)我都冇睇,都唔知點上去睇。」

文:影視組






鍾意就快D Share啦!