掃呢頁CODE去手機

2018年1月12日 星期五

【老公38歲生日】謝安琪陪森美遊日本?張繼聰好驚訝 __,繼聰,謝安琪,森美,張繼聰,

森美之前帶同麥美恩、黃心穎、高海寧玩盡東京,不過日本真係一個去唔厭嘅地方,森美噚日又去咗東京玩,佢坐車時,諗住影相向朋友報平安,點知朋友話我身後面有一 ...




森美之前帶同麥美恩、黃心穎、高海寧玩盡東京,不過日本真係一個去唔厭嘅地方,森美噚日又去咗東京玩,佢坐車時,諗住影相向朋友報平安,點知朋友話我身後面有一個女仔,好似謝安琪,唔通森美約咗謝安琪(Kay)去日本有嘢做……噚日無啦啦「洩密」同謝安琪外遊,呢件事相當有嫌疑!?

森美亦有喺IG貼出一張selfie嘅相,寫道:「朋友話我身後面個日本妹似謝安琪。」相似程度就連Kay老公張繼聰都回覆一個驚訝嘅emoji,唔少網民睇完張相都回應「都幾似啵,你特登影人哋之嘛」、「我第一眼都以為係」、「我一開始都以為係謝安琪」,不過之前傳過Kay同黎瑞恩撞樣,所以有網民覺得「似黎瑞恩多啲」、「黎瑞恩同謝安琪混合體」。

至於真嘅Kay,老公張繼聰當然知佢喺邊喇,Kay就喺佢身邊囉,噚日係阿聰38歲正日生日,Kay喺IG貼出全家福,稱舊年老公投訴Kay冇送生日禮物,所以今年阿聰收到囝囝張瞻同老婆Kay自製嘅生日pop up card,「有老爺親手炮製別出心裁嘅生日大餐、有姐姐睇YouTube學製嘅homemade生日蛋糕、仲有一位令你情難自制嘅BB女喺你房等你」,Kay祝老公每天開心。

唔少網民都笑阿Kay呷囡囡醋,留言「KaKa Ball係佢小情人,一年一次,你唔好呷醋」,阿聰亦好受落咁喺IG貼咗囡囡坐喺床嘅相,寫道:「有位好正嘅靚女坐係我張床等我……佢話今晚決定唔瞓覺,同我癲番晚……」真係前世情人,確係魅力無法擋!?

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



森美噚日喺日本見到「謝安琪」。IG截圖 張繼聰都有留言。 IG截圖
其實Kay冇去日本,佢噚日係同老公過生日。 IG圖片 IG圖片 囝囝張瞻同Kay整咗張卡送畀阿聰。IG截圖
IG截圖 IG截圖

鍾意就快D Share啦!