掃呢頁CODE去手機

2018年1月16日 星期二

汪明荃萬歲!「至八會」4年後終於齊人 __,汪明荃,

係「至八會」呀,網民都話好耐冇見,笑言「原來你們個會仍在」!雖然唔少人話娛圈好黑暗,又同行如敵國,但其實有唔藝人之間嘅感情非常好,好似「胡說八道會」、 ...


係「至八會」呀,網民都話好耐冇見,笑言「原來你們個會仍在」!


雖然唔少人話娛圈好黑暗,又同行如敵國,但其實有唔藝人之間嘅感情非常好,好似「胡說八道會」、「少婦聯盟」咁,但如果要數最霸氣嘅一定係阿姐級嘅「至八會」喇!

呢日「阿姐」汪明荃就喺微博上載幾張合照,相中見到「至八會」成員鄭裕玲(嘟嘟)、曾華倩、江欣燕、毛舜筠、朱慧珊、鍾慧冰、林建明同寇鴻萍等!原來對上一次咁齊腳已經係4年前,真係好難得,連汪明荃都要「萬歲」呀!嘟嘟留言:「阿姐請食飯,還可以同這班起碼4年沒有一起聚會的美女們聚在一起,多謝阿姐!」毛舜筠都話:「久違了的歡笑聲,美女們實在太可愛了!」而一班網民見到都話回憶返晒嚟:「好開心見到至八會可以聚番!咁多年老友唔容易的!」、「原來你們個會仍在!」、仲叫佢哋多啲聚會呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!