網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月5日 星期五

【金裝流行經典50年】女主持一句嚇窒Eason 到底係邊句? __,Eason,陳奕迅,

港台嘅「十大中文金曲」今年嚟到第40屆以回憶做主題,睇嚟想搞搞新意思,港台仲將頒獎禮分為兩截,大部分嘅上個月頒晒,唔使唱歌齋攞獎,睇落都幾easy。小 ...




港台嘅「十大中文金曲」今年嚟到第40屆以回憶做主題,睇嚟想搞搞新意思,港台仲將頒獎禮分為兩截,大部分嘅上個月頒晒,唔使唱歌齋攞獎,睇落都幾easy。小子你真係太年輕了,只係唔使你唱新歌咋!

嚟到之今日呢個「第40屆十大中文金曲 我和你音樂會」,話明係音樂會,梗係要有歌加上要「回憶」,冇錯!就係搵一班年輕嘅歌手勁唱經典金曲,中間穿插前輩歌手,創作到呢……

不過最犀利就係搵嚟做咗爸爸冇耐嘅城城做嘉賓,仲有Eason今晚連奪3個大獎都非常之咁surprise。不過最「surprise」Eason拎3個獎,佢要分3次講感言,搞到Eason都話:「好似Replay咁。」

之但感言點都要講嘅,Eason就喺感言中都講到佢去到世界各地,香港始終都係拎佢最舒服,佢仲話:「多謝支持我嘅朋友,同同我共事嘅人,希望多啲歌手五月天也好,張靚穎也好(編按:包括全國最佳歌手獎女歌手及組合得獎者),都可以嚟支持我哋。」呢段感言非常之得睇,又夠晒尊重大會,原本真係perfect㗎!不過好衰唔衰,女主持一句:「希望出年都見到你。」搞到見慣世面嘅Eason都窒咗。而女主持仲連hit,問Eason:「你做乜咁驚?」odd到呢……

其實Eason早幾年講到明唔玩頒獎禮,而今年佢都只係喺「叱咤」做表演嘉賓,而嚟到「十大中文金曲」一早已經講到明係表演嘉賓,相信下年見到佢嘅機會真係少啲。

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

【minigame】2017瘋暈人物 返工打機唔使擇日

http://bit.ly/2CeWQkP



校長嚟頒大獎。 Eason今晚連奪3個大獎。
仲講足3次感言。






鍾意就快D Share啦!