掃呢頁CODE去手機

2018年1月14日 星期日

睇番都笑 恨拍《壹號皇庭6》 __,

■即使被視為視后大熱門,宣萱對於得獎的信心不大。無綫早前重播《壹號皇庭》系列掀起熱話,雖然宣萱一向不喜拍續集,認為見好就收無謂拍到爛,但她就認為《壹》 ...




無綫早前重播《壹號皇庭》系列掀起熱話,雖然宣萱一向不喜拍續集,認為見好就收無謂拍到爛,但她就認為《壹》劇可以再開拍第6輯。宣萱說:「唯一可以開嘅係《壹號皇庭》,呢個題材可以再拍!嗰陣我自己睇番,如果可以有第6輯,簡直晴天霹靂,但係呢個世界上,只係得鄧特希可以,任何一個人都儲唔到呢班人。」



■宣萱曾與陶大宇等拍《壹號皇庭》系列,十分回味。劇照

到時她會否接拍?宣萱說:「一定會,不過主要班底係呢一班人,我𠵱家睇番都會笑,大家好有默契,喺𠵱家嘅情況嚟講,好難再遇到嘅默契!」宣萱覺得最難得大家都是那個年代及有共同理念:「始終拍劇希望可以有多啲經典嘢,對白、對手乜都好,呢個夢想唔係冇可能,呢班人唔係向錢看,反而大家好希望追求成果,同享受過程!」

採訪:何慧斯

攝影:林賓尼




鍾意就快D Share啦!