掃呢頁CODE去手機

2018年1月27日 星期六

曾傳出被陳庭欣撬牆腳 「翻版Baby」閃嫁 __,Baby,陳庭欣,庭欣,Angelababy,

陳庭欣被傳介入「翻版Baby」卓楓而同唐偉倫之間,不過卓楓而都搵到佢真命天子。前港姐陳庭欣早前同有米律師新歡唐偉倫多次高調出雙入對,但有傳其實佢喺介入 ...


陳庭欣被傳介入「翻版Baby」卓楓而同唐偉倫之間,不過卓楓而都搵到佢真命天子。


前港姐陳庭欣早前同有米律師新歡唐偉倫多次高調出雙入對,但有傳其實佢喺介入唐偉倫同「翻版Angelababy」卓楓而(Candice)嘅關係。早前Candice接受東網訪問時講起呢段感情嘅時候,起初都好大方,仲話喺2016年3月已經同唐偉倫分手,結束四年情,之但係講到陳庭欣,竟然話「不值一提」!

依家轉型做歌手嘅Candice,雖然只得26歲,但年紀輕輕嘅佢,估唔到喺25號已經做咗人妻尋日藝人鄧以婷喺社交網上載同着住婚紗嘅Candice合照,話見證佢出嫁真係覺得好開心,她留言:「我的寶貝凸凸,其實我很欣賞她,她很勇敢,愛真是需要勇氣。她很堅持,不會輕易放棄一段感情。她很樂觀,面對什(甚)麼事情也會欣然接受,她會呻但很快就沒事了。今天真的很感動,她在台上哭時我也偷偷掉了一滴淚,我相信這是上天對她最好的安排,她一定會很幸福!最後她今日真係好靚❤」

至於模特兒羅芷君亦都有上載同Candice朝早出門嘅相,她就:「恭喜您去到人生另一個階段,一切得來不易...好感動你終於找到自己想要的❤要幸福快樂啊。」但兩位好姊妹就冇上載新郎哥個樣,只喺係喜字貼度見到新郎哥個名叫「Samson」,唔少網友都話Candice想見老公個樣,希望佢快啲上載張合照嚟睇吓!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!