掃呢頁CODE去手機

2018年1月1日 星期一

同林峯真‧分手?吳千語冷回:工作行先 __,林峯,吳千語,千語,

咁講~「峯語」會唔會凍過水?林峯同吳千語分手傳聞不絕於耳,踏入2018年,到底會否傳來好消息,兩口子身體力行粉碎傳聞?答案係冇!林峯之前接受訪問時,談 ...


咁講~「峯語」會唔會凍過水?


林峯同吳千語分手傳聞不絕於耳,踏入2018年,到底會否傳來好消息,兩口子身體力行粉碎傳聞?答案係冇!林峯之前接受訪問時,談到是情變,只冷淡表示跟千語間中有聯絡,千語BB到屯門Vcity出席倒數活動時,問她跟林峯是否情變,千語說:「好似佢咁講,我哋間中都有聯絡。圍繞我哋新聞唔係結婚就係生仔,今次就傳我哋分手,唔想講太多!(大家關係係點?)依家工作對我嚟講好緊要,真係冇乜時間,總之工作為主。」

問關係是否沒有變?千語說:「請畀啲空間。我哋各有各忙,2018年都會放多啲時間喺工作。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!