網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月11日 星期四

窮到燶住劏房!唐文龍靠阿廉接濟終捱出頭 __,唐文龍,

阿廉(左)好開心兄弟終於有啲成就!(資料圖片)48歲的藝人唐文龍最近與陳敏之在無綫台慶劇《溏心風暴3》譜出不倫戀,當中不少情慾戲備受觀眾關注。捱足20 ...


阿廉(左)好開心兄弟終於有啲成就!(資料圖片)


48歲的藝人唐文龍最近與陳敏之在無綫台慶劇《溏心風暴3》譜出不倫戀,當中不少情慾戲備受觀眾關注。捱足20幾年的文龍今天終於捱出頭,原來他當年由4千幾蚊人工做起,更住千八蚊租金的劏房,要食快餐慳錢度日。如今有出頭天,唐文龍亦不忘多謝當年一齊共患難的兄弟曹永廉經常請他吃飯。

對於過往的拮据生活,其好友曹永廉亦是過來人。曹永廉接受東網訪問時,坦言對於唐文龍有今天的成績,戥他感到開心:「我哋係認識25年嘅兄弟,男人唔會計較咁多。(你經常畀錢請食飯?)邊個有錢咪邊個畀囉!我有時搵到多啲,咪請佢食幾百蚊嘅Pizza,搵唔到嗰陣,咪食幾十蚊嘅茶餐廳囉!依家見佢有成就,我都好戥佢開心!不過,做兄弟都會擔心佢,佢大上大落,但又唔會有儲蓄念頭,搵到錢時又使咗去。不過佢雖然慳食咋,佢對兄弟一啲都唔慳,知道我咩生肖就送個開運吊墜畀我,成萬幾蚊㗎,我都好好保存。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!