網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月10日 星期三

拍拖唔夠一年!蕭潤邦江若琳患難見真情 __,蕭潤邦,江若琳,

蕭潤邦同江若琳真係可以話係患難見真情呀!歌手江若琳同「生煎王」蕭潤邦(Oscar)同是2007年出道嘅歌手,相識十年一直都係好朋友,但江若琳去年四月突 ...


蕭潤邦同江若琳真係可以話係患難見真情呀!


歌手江若琳同「生煎王」蕭潤邦(Oscar)同是2007年出道嘅歌手,相識十年一直都係好朋友,但江若琳去年四月突然喺社交網宣布同Oscar拍拖。即使江若琳自2014年開始與前公司打官司,要應付龐大律師費,但Oscar都表明心意,話會同江若琳一齊面對!

兩人宣布拍拖之後,不時以情侶檔姿態出場公開活動以及喺社交網放閃!舊年江若琳舉行完《我只不過是江若琳演唱會》後,放晒聲氣話等Oscar求婚,話大家係朝住結婚方向發展,仲話到時結婚一定同大家講!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!