掃呢頁CODE去手機

2018年1月7日 星期日

洪羅拔離世 郭政鴻上載黑白照悼念 __,郭政鴻,

郭政鴻指今天係佢非常難過的一天。前亞視藝員洪羅拔今早與世長辭,享年61歲,藝人郭政鴻下午於微博上載兩人合照,並將合照轉為黑白色以作悼念,他留言說:「今 ...


郭政鴻指今天係佢非常難過的一天。


前亞視藝員洪羅拔今早與世長辭,享年61歲,藝人郭政鴻下午於微博上載兩人合照,並將合照轉為黑白色以作悼念,他留言說:「今天係我非常難過的一天一位對我非常好的兄弟『洪羅拔』走了!記得當年係佢第一個鼓勵和支持我入娛樂圈的人!我還記得你借衫俾(畀)我著(着)!等我可以好好見人!係你第一個鼓勵我參加第四屆新秀歌唱比賽!和你的一點一滴我永遠都不會忘記!希望你去到另外一個世界!可以繼續開開心心!⋯⋯永遠懷念你鴻仔」

其後,東網聯絡到郭政鴻,他表示幾小時前從朋友口中收到洪羅拔離世的消息:「上一次見係去年生日,佢之前已經講過個肝有事,所以近年好熱衷去搞生日會,自己去搞,希望可以喺聚會見到一班好朋友。我19、20歲時已識得佢,佢對朋友好好,大我7到8年好似一位大哥哥,係佢鼓勵我入行做藝人,佢想我可以長做落去,叫我去參加新秀歌唱比賽,可以經呢啲渠道得到觀眾嘅關注。佢走咗我都好唔開心,始終係幾十年好朋友,一直好愛錫我哋,依家都喺經朋友等洪羅拔家人嘅消息,如果有咩需要一定會幫忙。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!