掃呢頁CODE去手機

2018年1月17日 星期三

封后似發夢!鄧麗欣發文: 初心仍然不變 __,鄧麗欣,

Stephy日前封后,今日終於回個神來發長文講感言!(資料圖片)從影16年嘅鄧麗欣(Stephy)憑電影《空手道》首封影后,好多人都戥佢開心,而佢都難 ...


Stephy日前封后,今日終於回個神來發長文講感言!(資料圖片)


從影16年嘅鄧麗欣(Stephy)憑電影《空手道》首封影后,好多人都戥佢開心,而佢都難以置信能夠獲獎!今日凌晨佢終於回個神來喺Instagram發表得獎感言多謝大家,佢話到知道攞獎到依家都好似發緊夢咁,又話做人要拎得起放得低,初心依然不變!

全文:

這兩天收到很多朋友的恭賀與祝福,非常感謝!亦覺感動與感恩❤️ 從昨天(前日15日)知道自己獲獎的一刻到現在,感覺仍像一場夢,反而昨晚睡覺時做了一個夢,夢裡(裏)更覺真實,這種感覺很有趣。但我知道,夢裡(裏)是我,醒來也是我,一樣的心,一樣的念。

初心仍然不變。

「拳禪一如」

記得學打空手道的時候,師父教我,當發出一拳時,拳是放鬆,拳頭內像握著(着)空氣,當擊中目標,拳頭開始收緊,有如得到很多,然後再慢慢放鬆收回拳頭,回去作保護姿勢,要做到能收也能放。其實做人也應一樣,拿得起,放得下!最後發現無論怎樣,我們也能帶著(着)同樣的微笑^_^

再次感謝每一位

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!