網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月1日 星期一

慘變助手!張智霖畀薛凱琪任點 __,張智霖,薛凱琪,

咁啱個助手都係叫Chilam啫!張智霖(Chilam)與薛凱琪(Fiona)日前為網劇《蝕日風暴》開工,拍攝一場查案戲份,惟現場沙塵滾滾,故二人一cu ...


咁啱個助手都係叫Chilam啫!


張智霖(Chilam)與薛凱琪(Fiona)日前為網劇《蝕日風暴》開工,拍攝一場查案戲份,惟現場沙塵滾滾,故二人一cut機即把握時間戴上口罩。劇中暗戀Fiona的Chilam,會因好兄弟王陽明而讓愛,不過他們卻同聲指現實中絕不能接受讓愛!

對於首度結片緣,Chilam指劇組上下均相處融洽,但就自爆慘成了Fiona助手,他謂:「佢每日都叫『Chilam遞杯水嚟!』成日都叫Chilam點點點,我惟有照做仲有幫佢着吓鞋咁。」在旁的Fiona即呼冤謂:「因為我個新助手都叫『Chilam』嘛!哈哈!」而聖誕及除夕均於工作度過的Chilam,直言為了該劇損失不少搵真銀機會,更笑謂:「節日喺廢墟度過真係好沮喪。(老婆袁詠儀網上晒聖誕禮物,但唔見佢最愛嘅名牌手袋,係咪已經碌你卡買咗?)真係唔知,我聖誕都冇人送禮物畀我,佢同個仔就去咗日本玩,真係好無情。」

而Fiona則爆Chilam於鏡頭後經常拍無聊片,她謂:「佢好鍾意扮導演,用手機拍啲無聊片,仲做埋剪片然後放上網㗎!」Chilam聞言後即反擊:「係我咩?拍無聊片嗰個係Fiona,拍完叫我放上網囉!不過我都有興趣做導演,但就要長時間準備,依家未實現到住。」Fiona亦透露片中不乏打戲,現時已打到左手乏力,手指也告扭傷,奈何一直未有時間睇醫生,她謂:「之後都要同梁靖琪(Toby)對打,但套劇雖然打得辛苦,但都幾鍾意做打女,因為有型兼動作優美嘛!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!