網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月10日 星期三

【三角戀】陳嘉倩稱被蒙在鼓裏 朱婉禎鬧爆﹕佢係大話精! __,陳嘉倩,嘉倩,

「好pure好true」嘅嘉倩BB近日捲入爭仔風波,早前佢被爆跟曾涉禁錮案嘅陳志遠(Stephen)拍拖,但男方原來一早有個拍拖3年嘅正印女友朱婉禎, ...




「好pure好true」嘅嘉倩BB近日捲入爭仔風波,早前佢被爆跟曾涉禁錮案嘅陳志遠(Stephen)拍拖,但男方原來一早有個拍拖3年嘅正印女友朱婉禎,陳嘉倩噚日接受《蘋果》訪問時,表示自己都被蒙在鼓裏。

朱婉禎噚日喺尖沙咀開完工,對於陳嘉倩指自己唔認識陳志遠身邊「嗰個女嘅」,朱婉禎邊笑邊話:「有時我覺得好好笑,佢點會唔知我存在,我問你喇,佢都有inbox我,如果你唔識我,會唔會揾我?」對於陳嘉倩覺得被公開嘅短訊有人刪減過,朱婉禎就好勞氣咁話﹕「我唔知用乜字來形容佢,如果係假,咁上面嘅電話係咪假?我叻到去電訊公司叫人整一張電話咭,再整message?佢係咪當人傻,講大話有個譜。」

對於陳嘉倩稱跟陳志遠拍拖一年,朱婉禎表示以佢所知,兩人係暑假才開始拍拖,問佢有冇打算同陳志遠分手?朱婉禎直言將來嘅事唔知道,現處於拉鋸階段,又坦言唔知道陳嘉倩同陳志遠目前關係,又話本來對陳嘉倩印象幾好,但現在好差:「我唔去評論佢個人係點,佢做過乜嘢佢自己知,天知地知,若要人不知,除非已莫為,人在做天在看,我唔想對佢多加評論,但呢件事佢的確係大話精!」朱婉禎續稱:「本來我都想息事寧人,無啦啦有個閨密走出嚟話佢有咗,因為呢樣先激發到我!」



【minigame】2017瘋暈人物 返工打機唔使擇日

http://bit.ly/2CeWQkP

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(攝影﹕陳慧安) 朱婉禎直斥陳嘉倩係大話精。

朱婉禎最近都有份拍《愛回家之開心速遞》。(ig圖片) 朱婉禎間中都會喺網絡平台晒泳裝照派福利。(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!